<Iversen> Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 arggh, torrent fila fra fileRush suger totalt, har 0 KBs/ned hele tiden! noen som har en direkt link? http://www.northernbrigade.com/forumthread.php?id=38143 prøv noen av de Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har selv 150kb\s fra filefront etter 9min i kø Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kjempemorsomt. Skjermkort fucka men eg bryr meg ikkje. Kom etter Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har selv 150kb\s fra filefront etter 9min i kø Men er dethele demoen? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor synker bare min fart mindre og mindre? 1kb/sek en etter en. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har selv 150kb\s fra filefront etter 9min i kø Men er dethele demoen? tror du filefront ville ha lagt ut en halv demo? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) 1 time igjen 30 min left 250kbs!still dere i kø hos fileshak det går fort! Endret 10. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har selv 150kb\s fra filefront etter 9min i kø Men er dethele demoen? tror du filefront ville ha lagt ut en halv demo? Jepp... Bare for å være slem Når man installerer den filen kommer det opp " HAHA lurte deg, dette er bare halve filen" LOL ! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fant bare en jeg klarte å laste ned i fra. Ligger på 21kb/sek. Noen som vet om en du nesten uansett kommer inn på som går raskt? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. Å? Håper ikke at han jeg laster fra (FTP) lastet den fra download.com Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. FAEN! Funka ikke her eller! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. FAEN! Funka ikke her eller! Håper min virker Endret 10. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 glad jeg avsluttet DL'en ifra download.com.. virker som ingen får demoen som er lastet ned der til å virke..(av de jeg har sett!) mange stakkars sjeler på battlefield.no's forum som griner nå.. FAEN! Funka ikke her eller! *smile litt* Men har faktisk litt medfølelse.. ! Skal ha lan i morgen, og hvis ikke BF2 demoen min funker sliter jeg litt... Gidder ikke ennå et lan med KUN cs... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ER DEN UTE??! Hvorfor har ingen sakt ifra litt tiligere?! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ROFL ! skjønnte det faknema ! derfor har vi noe som heter ? download.com ? noe rart med det navnet lissom ? en magefølelse ! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Laster fortsatt ned hos download.com men står i kø hos FileFront, rykker raskt fremover i køen, regner med å få begynt nedlastingen om 10-15 min. *edit* har nå brutt med download.com, det gikk for sakte.. Endret 10. juni 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå