robB Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har og et 4200 kort, og er redd det ikke funker, men jeg har en fin klokk på det så kanskje det gjør at det funker.... Tviler jeg på. Hvis i det hele tatt det skulle fungere da, så hadde du ikke fått noen god opplevelse. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tenk viss BF2 er noe makkverk da, jeg har hatt dette i tankene, at alle setter det for høyt på lista, men håper inderlig ikke det!! Jeg har og et 4200 kort, og er redd det ikke funker, men jeg har en fin klokk på det så kanskje det gjør at det funker.... tviler jeg på Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 er dei lure så legger dei den ut som torrent. Dei har vel eigentlig ikkje noko å tape på det heller. Men torrent blir det nok uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 En blir å kunne kjøre spillet fint på et TI4200. Nye rykter sier at demoen kommer på fredag, men dette er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 pliiz ikke la meg komme opp i muntlig eksamen. kommer til og stryke på grunn av denne demoen x( jeg skulle akkurat til å si det samme.. kommer til å spille hele natten også vist pc'en min klarer dette, så kommer den iallefall å slite sterkt med spillet.. ettersom maskinkravene er veldig høye.. og mitt 9600xt og mine 512mb ram kommer nåkk til å slite en del (lagger en del på bf vietnam pga rammen...) så kjære gud i himmelen.. la meg ikke komme opp i muntlig examen! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) En blir å kunne kjøre spillet fint på et TI4200. Nye rykter sier at demoen kommer på fredag, men dette er ikke bekreftet. battlefield2 vil ikke fungere på geforce-kort eldre enn fx-serien da disse ikke møter kravet om "1.4 shader". noe som for øvrig er noe dritt da jeg selv sitter på et ti4600, vel vel, ting blir bedre til høsten edit: efikkan; bf2 "has gone gold" (i mangel av god setning på norsk), slippes i butikkene den 23. såvidt jeg vet Endret 5. juni 2005 av Frikky Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har ikke følgt med så mye på utviklingen av BF2, men når er spillet ferdig? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) 23. Juni Edit: Det er ferdig. Endret 5. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) har demoen kommet? Ja! Spiller du den ikke? nei den er ikke kommet, jeg bare skrøner og tuller... Endret 5. juni 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har demoen kommet? Ja! Spiller du den ikke? nei den er ikke kommet, jeg bare skrøner og tuller... kjerp deg!!! demoen har ikke kommet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Demoen kommer trolig en gang i denne uken. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ok:) hmm, tror ikke pc`n min holder men.celeron 2,0 klokka til 2,4 powercolor radeon 9800SE(ikke klokket, anbefales?) 512 ddr RAM, billig dritt, 200 mhZ elns men konf til neste år! da blir det data:) Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som vet hva man må ha for og spille bf2 med full grafikk ? altså ram osv En kamerat som sa 4 gb ram :S Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 4gb er totalt tull, du treng nok ikkje så mykje. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som vet hva man må ha for og spille bf2 med full grafikk ?altså ram osv En kamerat som sa 4 gb ram :S Put a gig in your rig! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Oohoo Er så klar til å laste ned demoen nå jeg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Får man spillet samtidig med release i butikk når man har forhåndsbestilt? Eller dumper det ned i postkassa en uke for seint? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Var inne på en catchgamer server i dag å gamet css, var folk som sa der at demoen ville komme i dag, kort tide etter blei eg skutt Hadde den kommet i dag tror eg at eg hadde gått av skaftet, eller nei, PÅ skaftet! Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 nå må demoen komme så eg kan prøve det ut.. skal kjøpe hele selv om spillet er dårlig. har alle Battlefield spillene ogg expansion packene(noen Expansion).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå