CHB3 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser dårlig ut for den demoen, ja... Hva mener du med det? Det er jo stor sjanse for at den kommer til å bli lansert i natt. Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 de har jo sagt at de skal ha en times live visning av demoen for gamespy brukere, også en public launch etterpå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 På battlefield.no-forumene sier de at demoen ikke kommer i dag. Kilde er visstnok en eller annen offisiell Gamespot-chat. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Det stemmmer det var en chat med Ben Smith og der avkrefta han at demoen ville komme idag og at det kommer ekslusivt til GameSpot, men andre nettsteder som FileShack også får demoen med en gang. Endret 10. juni 2005 av CHB3 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Les selv, og fell gjerne en tåre: http://www.filerush.com/forums/viewtopic.php?p=10077 Kanskje til helgen... pfft... EA... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Q: What about the demo? When is the demo coming out? I want to play! A: We understand that it will be released this Friday, June 10th. The precise time is unknown, but it will probably be around 12 noon Pacific Time. As with previous Battlefield demos, it will contain one map. No, we don't know which map it will be Kilde: Ign.com - info fra spillet Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Drit i å komme med spekulasjoner. Demoen kommer mest sannsynlig i løpet av helgen en gang (ikke 100% sikkert), den er enda under testing. - Rett fra EAs Ben Smith himself. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 According to him, the demo will be around 600 mb and the demo will be released either Friday or Saturday. Again, this is completely speculation. We'll have to wait and see. OHJE Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 12 noon Pacific Time det er vell ca klokka 20:00 norsk tid(??) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 12 noon Pacific Timedet er vell ca klokka 20:00 norsk tid(??) Mener vi er 9 timer foran. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Bah, gidder ikkje glede meg særlig lenger, i dag er det kanakkas fest så det blir ikkje tid til data i dag.I morra skjer det litt andre ting, så eg kommer ikkje heim før langt ut på ettermiddagen.Søndag er det paintball, så vi for se om eg evt tar meg til på lørdag Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 EA, klarer ikke å slippe en demo til "hintet tid" engang. klarer snart ikke å vente lengre Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 JIPPI, den skal komme ca. klokka 2-4 i natt!!!! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 JIPPI, den skal komme ca. klokka 2-4 i natt!!!! kilder? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Leste litt en plass, og en server på Battlefield DC:F sa at det kom om 18 timer klokka 8 i dag tidlig.. Håper det er sant iallefall. Noen i klassen min snakka også om det.. Jeg skal nok stå opp igjen i natt å sjekke iallefall Men hva er den beste, og raskeste nettsiden å laste ned i fra? Endret 10. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Leste litt en plass, og en server på Battlefield DC:F sa at det kom om 18 timer klokka 8 i dag tidlig.. Håper det er sant iallefall.Noen i klassen min snakka også om det.. Jeg skal nok stå opp igjen i natt å sjekke iallefall Men hva er den beste, og raskeste nettsiden å laste ned i fra? Nu har jeg netopp vært oppe en natt må vel bli oppe inatt også for å skjekke. Men når demoen kommer er jeg så trøtt at jeg ikke klarer lenger å være våken. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 filefront har jo syke servere i europa, flere med 1000mbit/s og 100mbit/s utlinje Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 skal være på LAN fra fredag til tirsdag så jeg burde få med meg demoen vis den kommer iløpet av den tiden! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 TROR det er slik at demoen vil bare være tilgjengelig på gamespot, og du må være registrert for og laste ned programmet som lar deg laste ned demoen, men det er GRATIS.. andre får ikke lov til og hoste demoen, så noe sier meg at det blir en del pågang hos gamecenter, gamespots nye nedlastingsklient.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå