xaedus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ifra Gamespot: When the Battlefield 2 demo is released, it will make its on GameSpot, and will be initially available not only to GameSpot registered users, but also to unregistered visitors as well. Betyr det at vi uten complete kan laste ned og? jepp! så alle som signa seg opp bare for å få demoen først har drete seg ut.. eller de slipper å stå i kø da Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har ikke noe imot å vente en time ekstra, vet om en najs side som får det kjapt fom f... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå som ALLE store spillsider hyper, så begynner jeg og... Har veldig lyst til å bli oppe i natt, men prøve på skolen i morgen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå som ALLE store spillsider hyper, så begynner jeg og... Har veldig lyst til å bli oppe i natt, men prøve på skolen i morgen... Hm åja, tar meg fri i morra eg gitt Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den må nu komme snart.......venter og venter Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå som ALLE store spillsider hyper, så begynner jeg og... Har veldig lyst til å bli oppe i natt, men prøve på skolen i morgen... Hm åja, tar meg fri i morra eg gitt Eksamen i morgen.. helvete.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå som ALLE store spillsider hyper, så begynner jeg og... Har veldig lyst til å bli oppe i natt, men prøve på skolen i morgen... Hm åja, tar meg fri i morra eg gitt Eksamen i morgen.. helvete.. Damn jaja, da kan du få lov å le av meg neste fredag.....Tviler vel egentlig på eg kan kjøre dette monsteret noe særlig tilfredstillende, meeen kommer ikkje til å kjøpe det før til høsten likevel( ny maskin u know) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Eksamen i morgen.. helvete.. Då har du noko og glede deg til. Endret 9. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen andre enn meg som har Pre-ordered BF2? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen andre enn meg som har Pre-ordered BF2? det er sikkert mange som har gjort det, så det er ikkje nødvendig at alle skal svare ja (evt. nei). får håpe at demoen kjem ut i løpet av morga dagen. kjem ikkje til å sitte oppe og vente på den. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen andre enn meg som har Pre-ordered BF2? det er sikkert mange som har gjort det, så det er ikkje nødvendig at alle skal svare ja (evt. nei). får håpe at demoen kjem ut i løpet av morga dagen. kjem ikkje til å sitte oppe og vente på den. Jeg har fri imorn så jeg kommer til å sitte oppe hele natta og refreshe på diverse forua og sitte og prate shit på irc. Jeg har allerede refresha i hele gårsdagen og i hele dag *Ja begynner å bli lei* Lenke til kommentar
slazk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gi oss et hint da hvis du finner ut av noe Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gi oss et hint da hvis du finner ut av noe Joda skal gje beskjed vist jeg finner noe interessant Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Noen andre enn meg som har Pre-ordered BF2? bestilte det i mars en gang... fikk en fet bf2 t-skjortet fordi jeg var en av de 50 første som bestilte Den har hunge på pynt til nå, men den skal være på når jeg henter spillet Endret 9. juni 2005 av xaedus Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Join TeamSpeak @ 81.7.156.74:8771 Det er noen fra EA/GameSpot/totalbf2 som snakker om bf2 demo. og at det er 90% sjanse for at demoen kommer for gamespot sub ikveld. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 deilig og tenke på at neste gang jeg sitter ved pc'n her er det stor sjangs for at jeg har muligheten til og laste ned bf2 demo!! er glad jeg ikke skal sitte oppe i natt for jeg er dødstrøtt.. dessuten får jeg feriepengene mine i morra.. (juhu) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sjangsen er stor for at demoen kommer ut i kveld, men for alt de vet kan demoen komme i neste uke, sier de på chatten. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Koselig at det endelig skjer noe i hvertfall.. Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ser dårlig ut for den demoen, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå