Stian89 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 fatalt.org, slik den er nå Evt nytt design Hei, personlig mener jeg at designet bør skiftes ut. Vet at ingen av designene er spesielt avanserte, men den nye (Evt nytt design), er da mye finere en det gamle? Uansett, hadde det vært opp til meg, hadde jeg byttet ASAP, men på grunn av et annet medlem på sida, som mener at "insektet" i headeren ikke er noe fint å ha med, kan jeg ikke gjøre dette. Er headeren TOTALT upassende til siden? (Ikke bomb meg med negativ kritikk, siden er ikke ment for å være grafisk flott, men bare brukervennlig, noe pen å se på, og oversiktelig) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Synes du bør bytte til det nye. Men da bør du skifte font i header.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Headeren er ikke totalt upassende, men passer kanskje ikke helt? Den var foresten veldig grønn, med rar font og fontfarge. Og syns du bør skifte design til det nye, med en eventuel annen header, eller som ingve fåreslår, skifter font. Endret 2. juni 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror du trenger å forstå at overdrevne Photoshop-effekter ikke er å foretrekke lenger. Det var kjempetøft i 1995, for da var det ikke mange som klarte å lage det, men etter det grove misbruket som oppsto etterhvert har folk flest begynt å avsky headere/særlig titler i headere som er overlesset av PS-effekter. Gjør gjerne noe med selve bildet i det nye forslaget, det ser så rart ut med et helt ubehandlet bilde med litt skrift oppå. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Takk for respons folkens, får se hva det blir til. edit: Ellers er ikke selve bildet heelt ubehandlet da. Tror jeg kommer kun til å endre på fonten, og fjerne det meste av effekter på "fatalt" skrifta. Evt endre litt fargenyanser på selve bildet, får se.. Men nå tar jeg kvelden Endret 2. juni 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå