longbow Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg har just kjøpt meg en bærbar pc, dell inspiron 6000, og kan jo ikke legge skjul på at den til tider kan bråke litt, selv når jeg surfer på internett... Men har lest her tidligere om at dere snakka om fan control, noe en kunne styre viftene med. Går ikke viftene av behov da, og kan/skal en tukle med dette? (eller meg som har skjønt noe annet) Hvor i tillfelle finner en dette programmet, og er det å anbefale....? (ikke slik at jeg starter programmet og så plutselig svir jeg av noe nedi her vel??) Lenke til kommentar
longbow Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har nå funnet I8kfanGUI, noen som har prøvd dette eller og vet om det funker bra? bare lurer på noen ting også med dette, er det slik at da styrer jeg viftene helt og holdent selv, så hvis jeg glemme og sette opp viftespeeden når jeg feks spiller og pcene trenger kjøling, så vil den følge programmet og ikke skru opp viftene -- noe som i den grad kan føre til ødeleggelser over tid? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har nå funnet I8kfanGUI, noen som har prøvd dette eller og vet om det funker bra? bare lurer på noen ting også med dette, er det slik at da styrer jeg viftene helt og holdent selv, så hvis jeg glemme og sette opp viftespeeden når jeg feks spiller og pcene trenger kjøling, så vil den følge programmet og ikke skru opp viftene -- noe som i den grad kan føre til ødeleggelser over tid? Programmet du snakker om bruker temperatursensorene i pcen for å styre viftehastigheten. Du kan sette en maks og min grense selv eller la den stå på "default". Har ikke prøvd dette programmet selv(da jeg ikke har bærbar dell pc). Men det ser ut som på papiret at det skal funke bra, lest på et par utenlandske forum at det funker perfekt på andre dell modeller. Inspiron 6000 er ført opp i programmet sin kompabilitetsliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå