dapre Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hei. Vurderer å starte min egen nettbutikk. I den forbindelse leter jeg etter programmer som kan lage nettopp dette. En mulighet er webshop-programmet ocCommerce. Dette er gratis, noe som er viktig for å holde kostnadene nede på et usikkert prosjekt, som kan møte veggen etter kort tid Men hovedspørsmålet er hvor vanskelig det EGENTLIG er å lage en webshop med dette programmet ? Tatt i betraktining at jeg er, på en skala fra 1-10, ca 1,5, når det gjelder kunnskap om HTML og snekring av hjemmesider. Hvor kan man få et billig webhotell for kun en måned av gangen for å evnt. teste ut programmet ? De fleste webhotel later til å ha 12 mnd bindingstid. Tatt i betraktning min info ovenfor og heller skrale kunnskapsniva, burde jeg heller kanskje velge en ferdig løsning ? Kan dere i så fall anbefale noen programmer som ikke koster allverdens ? Takker så mye for alle råd og tips Mvh, Dapre Endret 2. juni 2005 av dapre Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Oscommerce er en ferdig løsning jeg har jobbet med det i noen år nå og kan hjelpe deg bare send meg en pm. Du kan også få link til nettbutikker jeg har satt opp og modifisert Du trenger også en server som støtter php og mysql siden oscommerce er bygget opp i dette. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har ikke peiling på osCommerce, men når det kommer til webplass kan jeg anbefale ServeTheWorld. Billig, stabilt, og støtte for det meste du kunne finne på å ville ha på en webserver.. Det du også kan gjøre er å laste ned XAMPP-webserver, og kjøre lokalt en stund som prøveperiode. Tror nok det kan lønne seg hvis du ikke er sikker på om det kommer til bli suksess med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå