bokhylle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! jeg skal kjøpe 2 rimelige 80mm vifter som kjøler greit. Skal ikke overklokke eller noe sånt så jeg trenger ikke sånn giga kjøling. Har noen tips til vifte? Takker for svar Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 papst vifter er gode og stille... jeg har selv et par stk som er 12 db... du får de på www.microplex.no Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Kjøler disse bra nok? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kjøler disse bra nok? De bråker litt mer enn past da, men på høy nok hastighet går det nok bra. har du viftestyring? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MIST vifter fra microplex syns jeg er bra...Leveres også med viftestrying...115,- er det for de.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Kjøler disse bra nok? De bråker litt mer enn past da, men på høy nok hastighet går det nok bra. har du viftestyring? har ikke viftestyring Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kjøler disse bra nok? De bråker litt mer enn past da, men på høy nok hastighet går det nok bra. har du viftestyring? Jeg hadde 4 sånne selv og det er egentlig ikke mye bråk på de, men vil du ha det ekstremt stille er det bare å kjøpe viftestyring... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Om du skal ha det beste kjøper du silent-x eller papst, dersom du ikke er villig til å betale så alt for mye er de fra psdata helt greie. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Fins det noen vifter som har 4 pin kabel? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fins det noen vifter som har 4 pin kabel? På de viftene over her til 35kr følger det med 4-pin og 3-pin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå