Inc Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har en nix versjon her som jeg vil brenne ut på dvd, det er en dvd iso så det skullle vel gå. tenkte dette skulle gå greit og åpnet nero, bladde fram til image... men ingen av filene ville la seg åpne i nero uten å "vise alle filer" å plukke fra der. Skulle det ikke være så enkelt som å åpne "burn image" og så brenne?? har unraret den.. en ting til, det går an å boot fra den dvd og? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det skal vere så enkelt. Uansett er ikkje det eit spørsmål å stille fordi det går ut på korleis ein brenner ein ISO fil i Nero. Den kan bootast frå ja. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kanskje du klarer å vente til mandag? Da kommer Fedora Core 4. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 jeg venter til mandag Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fedora Core 4 er utsatt en uke. Vissnok på grunn av en "legal dispute" om release navnet. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fedora Core 4 er utsatt en uke. Vissnok på grunn av en "legal dispute" om release navnet. Siden den bare er utsatt pga. en "legal dispute", kan man regne med at den nåverende versjonen i Fedoras devel-tre er så godt som release-stabil? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er Fedoras devel-tre noe annet enn Fedora Core 4 Test3? Hvis ikke, så er jo ikke Test3-isoene endret siden 11. mai. Har nok skjedd en del siden da, men om alt kan fikses ved å oppdatere pakkene, det vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå