phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei, lei av at kompisene mine som bruker mac sliter med ustabil elendig messenger, så lurer bare på hvilket alternetiv som er best? vet at det finnes flere, men hvilket burde man velge? burde jo være funksjonsrikt, stabilt, og ha et ok brukergrensesnitt. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Adium X er en genial im klient. Har støtte for MSN og en del andre greier... Tar litt tid til å bli vant med, men bare tving deg selv til å bruke den, det måtte jeg gjøre. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gir min stemme til Adium jeg også. Knallbra klient. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 ålreiti, adium er den klienten jeg allerede har anbefalt han fyren så da ser det ut til at det blir vinneren. måtte bare sjekke om det var noe bra, fant det bare tilfeldig ved og google litt så. takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå