Wooho Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg har hatt SP1 instalert lenge nå, men har hørt i det siste at SP2 (som hadde masse feil når det komm ut) har blitt fiksa og er veldig greit å ha. Så jeg skrudde på Automatisk Live Update og det tok sin tid før oppdateringen bl elasta ned og instalert. Så da her jeg noen spørsmål: 1. Åssen vet jeg om jeg har SP2 instalert på maskinen? (På kontrollpanelet i Fjern/legg til programmer så ligger det en haug med WIN XP Hurtigreperasjoner) 2. Hvordan kan jeg slå AV den innebygde brannmuren i SP2? 3. Hvor legger de Automatisk Live Update filene seg, (hvilken mappe) Bruker Win XP Home(dette er til den bærbare) så har lyst å teste ut Sp2 her før jeg legger det inn på den stasjonære. Endret 2. juni 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 1. Se etter om du får opp SP2 på Windows Update 2. Kontrollpanel 3. I en midlertidig mappe kalt WUTemp. Jeg er litt usikker på hvor den ligger. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trykk på Windows- og Pause/Break-tasten samtidig, så får du opp System-kontrollpanelet (du kan også komme dit via Kontrollpanel/System). Under Generelt står SP1 eller SP2. Brannmuren i Windows deaktiverer du såvidt jeg husker i Kontrollpanel/Nettverk eller noe sånt. AutomaticUpdatefilene legger seg vel i operativsystemet samt i Windows/Servicepackfiles, samt som skjulte uninstall-mapper i Windows-mappen. Si helst "Automatic Update" - LiveUpdate er sterkere knyttet til Norton/Symantecs antivirus. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Brannmuren i Windows deaktiverer du såvidt jeg husker i Kontrollpanel/Nettverk eller noe sånt. Nesten der. Under kontrollpanel ligger det et eget ikon som heter windows-brannmur. Under generelt fliken kan du velge om brannmuren skal være av eller på Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Brannmuren i Windows deaktiverer du såvidt jeg husker i Kontrollpanel/Nettverk eller noe sånt. Nesten der. Under kontrollpanel ligger det et eget ikon som heter windows-brannmur. Under generelt fliken kan du velge om brannmuren skal være av eller på Sånn var det ja Lenge siden man var innom det ikonet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Huff nå viser det seg at jeg bare har fått tak i oppdateringer men ikke SP2. Var veldig rart dette, pga det tok sin tid. Så da har jeg nok ikke SP2 nei, men Automatic Update har begynt å laste ned en stor fil nå så lurer på om dette er SP2. Må nok vente en stund, maken til tiden dette tar. Takk for hjelpen da folkens. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Min er på 266MB. Hent kaffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå