sablabra Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gode vaner:Dusjer 1-2 ganger hver dag, har begynt å trene Hørt at man ikke burde dusje så mange ganger pr. dag... Har hørt at en skal holde.. Er som regel en da, men kan bli mer. F.eks. jeg dusjer uansett om morgonen for å bli våken, men så har vi gym på skolen også, da... På tirsdager 07:00 dusjer 10:40 dusjer 14:30 dusjer 23:00 dusjer Er det liksom ikke normalt? Syntes det hørtes ut som sinnsykt mye, og om du dusjer med såpe hver gang er du garantert til å få sopp Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 uvane er at jeg knekker fingrene, tærne,knærne osv...nå har albuene begynt å knekke også,det gjør faktisk vondt. stresser, skal helst gjøre alt selv. god vane er vel at jeg har god hygiene, trener og tar vare på meg selv....håper da det Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Nå burde jeg seriøst finne meg en ny penn å tygge på. Snart gå det hull på den jeg holder på med, og da får jeg blå tunge Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Uvaner: Snus, biter på alt jeg finner (penner, ledninger osv..), stresser mye, knekker alt jeg kan knekke, går alt for mye brus og godteri. Gode vaner: God hygene, treningsnarkoman (nesten ihvertfall:P), prioriterer oftest andre før meg. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 biter negler, drikker en del cola , knekker ledd (spesielt nakken, gjør det ofte i timen så man hører det sykt godt ) sagger og ødlegge penner(brekke dem, bite på dem osv. osv...) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 -Klore på sår -Klø seg i håret uten at det klør -Dårlig og usunn sittestilling, men orker/klarer ikke gjøre noe med det -Dårlig system på romrydding.. Støvsuger maks 3-4 ganger i året, og kun hvis det kommer besøk +Trener, gjør som oftest det jeg skal. Mener jeg er til å stole på også. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) -Bite negler og neglebånd. -Spise opp hele tyggispakken i en jafs, for så å kaste tyggisen, fordi jeg merker at den blir alt for stor til å få plass i munnen. -Fikser ikke rydding... -Spiser for mye godteri og drikker for mye brus. -Knekker fingre. +Tja... Jeg vasker jo henda etter at jeg har vært på do! Endret 3. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fingre på ting, bite negler, klø meg over alt, gjespe, riste på bena, skifte stillinger hele tiden, se ut i luften å tenke på alt mulig tull (helt vekk-modus) svinge på stolen, å ,mange, mange fler! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Wow! Jeg knekker også fingrene, startet med at jeg skulle plage Jenny, en dag "måtte" jeg bare gjøre det. Er for mye forran dataen, drikker mye (av verdens beste) brus. Noe som er bra er vel at jeg leser mye bøker? Pleier alltid å lese litt før jeg legger meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå