Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi har alle vaner og uvaner. Jeg selv har en tendens til å tygge på penner. Jeg sitter faktisk med en i munnen akkurat nå. Jeg har også en vane for å dra i fingrene til det kommer en knekkelyd. Hva er deres vaner og uvaner? Er det noe uvanlig? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bite negler, knekke ledd, ha buksa så lavt att den nesten detter av (ikke med vilje ^^) og, for mye data... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bite negler, knekker fingre, rygg, armer, nakke, knær, håndledd, og sitter alt for mye foran pc'en. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 surfer på hw forumet når jeg burde gjøre ferdi prosjektet Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 surfer på hw forumet når jeg burde gjøre ferdi prosjektet Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Uvaner: Knekke med fingre, tær og rygg. Bite negler. Glemme å låse bilen/huset. Godvaner: God hygiene, pusser tenna hver kveld , spyr aldri hvis jeg har drekki (det er jo positivt), Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Uvaner: Sitter her for mye, "glemmer" å pusse tennene om kvelden av og til (pusser dem alltid om morgonen, spiser for lite Gode vaner: Dusjer 1-2 ganger hver dag, har begynt å trene Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gode vaner:Dusjer 1-2 ganger hver dag, har begynt å trene Hørt at man ikke burde dusje så mange ganger pr. dag... Har hørt at en skal holde.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bite negler, knekke ledd, ha buksa så lavt att den nesten detter av (ikke med vilje ^^) og, for mye data... Hei min broder! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gode vaner:Dusjer 1-2 ganger hver dag, har begynt å trene Hørt at man ikke burde dusje så mange ganger pr. dag... Har hørt at en skal holde.. Er som regel en da, men kan bli mer. F.eks. jeg dusjer uansett om morgonen for å bli våken, men så har vi gym på skolen også, da... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gode vaner:Dusjer 1-2 ganger hver dag, har begynt å trene Hørt at man ikke burde dusje så mange ganger pr. dag... Har hørt at en skal holde.. Er som regel en da, men kan bli mer. F.eks. jeg dusjer uansett om morgonen for å bli våken, men så har vi gym på skolen også, da... På tirsdager 07:00 dusjer 10:40 dusjer 14:30 dusjer 23:00 dusjer Er det liksom ikke normalt? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Uvaner: Bite negler, litt for mye data, ta litt for lett på skolearbeid Gode vaner: Spiser sunt, trener, pusser alltid tennene (aldri hatt hull), rydder opp etter meg Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Uvaner: dårlig på tannpuss (2 fyllinger kommer på plass 22.juni), latskap i forbindelse med alt i denne verden, knekke det som knekkes kan med mest mulig lyd Gode vaner: snill(?), god hygiene, hverken drikker eller røyker. En vane som både er bra og dårlig er mine konstante innkjøp av DVD'er det siste året. Begynner å få mange bra filmer. Men kontoen sier nesten 0,00 kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Uvaner: Rappkjeftet, respektløs, paranoid, overtroisk, knekker fingre på et abnormalt plan, perfeksjonist (som alle vet er ingenting perfekte, derfor blir jeg å streve i evigheten), søvnløs, alt for opphengt i detaljer - spoler tilbake visse tilfeller på filmer jeg ser hele tiden, derav min labre kinoaktivitet og i tillegg bruker jeg altfor mange penger som jeg ikke har. På tampen kan jeg si at hver gang jeg setter meg i en bil går tankene mine tilbake til når jeg så 2 fast 2 furious for første gang. Godvaner: Hygienisk, hører alltid etter på hva folk sier, er løs med pengene mtp andre på byen (good for them, bad for me), uegoistisk - kjøper jeg for mye skolemat f.eks.(hender hele tiden) gir jeg det bort, prøver alltid å gjengjelde en tjeneste jeg har fått av andre. Endret 2. juni 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Er det meg eller knekker de fleste fingre mm.? Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hmm.. knekke fingre og sjefe litt for mye over kjæresten? god evaner må være at jeg bryr meg om skolen og gjør leksene osv (dette fikk meg jo ikek til å høres ut som skole nerd ) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Uvaner: Knekker med fingre, prioriterer ofte PC forran skole, biter negler. Gode vaner: Trener, har bra kosthold, betaler alltid tilbake lån, er høflig. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Uvaner: Drikker for mye Cola, Sitter for mye forran PCen. Er lat. Banner mye. (Er nordlending ) edit: knekker fingre, trykker på caps-locken HELE tiden, uansett hva jeg gjør på maskinen. Endret 3. juni 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Når jeg står opp MÅ jeg bort til PC-n og sjekke status på mine faste ting. Blir som regel sittende en stund før trangen til toalettbesøk og ekstrem tørst river meg vekk fra skjermen. Mekker frokost og spiser såklart foran skjermen. Rydder og vasker omtrent aldri, dette irriterer meg, men det er så tiltak å komme i gang. Pirker på sår. Synger nesten alltid Kinosangen av Gartnerlosjen i dusjen. Vasker hendene ofte. Tja, det var hvertfall noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå