Klekkus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har netopp kjøpt meg et logysy dracula kabinett. Glemte å kjøpe vifter, og de som fulgte med bråker som f***. Kunne tenkt meg enten med leds eller, noen som er uv relative, eller hva det nå heter de som lyser i uv. Hvilke stilegående vifter kan dere anbefale fra komplett.no eller micrplex? en 120 mm og en 80 mm? Skal sende inn bilder av kabinetett når jeg får tilbake kameraet. Endret 2. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Viss du klarer deg uten leds så bør du kjøpe Papst vifter. De er stillegående! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Spekulerste litt på MISTvifte, 52-104m³/time, 19-31 dB(A) og MISTvifte, 34-75m³/time, 15-31 dB(A). Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Spekulerste litt på MISTvifte, 52-104m³/time, 19-31 dB(A) og MISTvifte, 34-75m³/time, 15-31 dB(A). Noen som har erfaringer med disse? Jeg har slike vifter som du nevte...Er meget fornøyd med de jeg...Ikke noe å utsette på de... Jeg brukte viftestyring på de...Jeg er meget fornøyd... Jeg har de 15-31DB...80x80mm.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Så er de stilegående? EDIT: Var på databutikken å kjikte litt, fant vifter til en helt anen pris. Noen som har erfaringer med denne og denne her, eller burde jeg ta de samme viftene bare med led's? Noen som har erfaringer? kjøler disse bra, og bråker de mye??? Endret 5. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sånn generelt sett pleier ikke vifter med leds å være de mest stillegående. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 hva med de som er uv relative? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Skal du ha noen skikkelig UV reaktive Vifter så må du kjøpe Sunbeam. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Har et par sånne vifter selv og de er veldig bra. Flytter mye luft på greit omdreiningsnivå og bråker lite. Men husk røde UV reaktive vifter gjir ikke noe serlig UV effekt. "Altså hvis du utsetter dem for UV lys så lyser de omtrent ikke opp, har erfart dette selv" Endret 5. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå