osmoen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hva er grunnen til at "siste fra forumet"-boksen har blitt handicappet? synes det var veldig greit å kunne se hele emnefeltet der før jeg evt. klikket meg inn på noe som så interessant ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 For hvis denne tråden;Person-Quiz - Hva vet dere om personer på HW? (Pages 1 2 3 ...10 ) skulle vises, ble den ganske lang!, Kan sikkert knekke de, men bedre med en tråd på hver linje som ikke er for lang! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Akkurat no ser eg heile topic på 3 av 13 emner. Det er ikkje snakk om å kunne lese dei lengste, men eg synest og dei har vert vel sparsomme med den delen av sida. I 1280*1024 er det masse til overs, men er den laga for 1024 så er den det. Edit: Innlegg 7000 Endret 2. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg og er enig i at det er litt knapt slik det er nå! Kunne utvidet litt ja! Gratulerer med 7000 posts zeph! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Må si meg enig her, lengden på den boksen kunne godt ha blitt utvidet litt. Dog synes jeg ikke den automatisk skal justere seg etter lengden på emnetittelen, for enkelte emnetitler er svært lange, slik som den Birger_Nord viste. Samme forkortelsesløsning som nå, men en litt større boks, ville vært bra. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Meget enig der. Mindre font evt mer plass er definitivt et must. Slik som den er nå, er den mer eller mindre ubrukelig. Man må gjette seg fram til topicen i de fleste tilfeller. Hele poenget faller vekk når man må "klikke i blinde" for å kanskje finne en interresant topic. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En mulighet kunne vært å få opp hele emnetittelen når man tar musa over linken. Slik det er nå får man se adressen og den gir meg ingen info om innholdet i tråden. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Liker heller ikke den løsningen de har valgt. Hele regelen om 3-ordsregelen og forklarende emnetittet blir bortkastet slik løsningen er nå... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 En mulighet kunne vært å få opp hele emnetittelen når man tar musa over linken. Slik det er nå får man se adressen og den gir meg ingen info om innholdet i tråden. God ide, skal få implementert det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 En mulighet kunne vært å få opp hele emnetittelen når man tar musa over linken. Slik det er nå får man se adressen og den gir meg ingen info om innholdet i tråden. God ide, skal få implementert det i løpet av dagen. Bra Lenke til kommentar
toneta Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ueland Skrevet 05/06/2005 : 13:32 God ide, skal få implementert det i løpet av dagen. Varte lenge den dagen;) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Savner og "Siste fra forum:" linken øverst... Lenke til kommentar
espenf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ueland Skrevet 05/06/2005 : 13:32 God ide, skal få implementert det i løpet av dagen. Varte lenge den dagen;) Han sa ikke hvilken dag. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor ikke ha det som det var før? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har dere tenkt å legge en link på "Siste fra forumet" slik det var før. Altså at når man trykte på "Siste fra forumet" så kom en side opp med nyeste innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå