Ultra_Fisk Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 sendte e-post til ikea om hvor jeg kunne kjøpe data stolen direktør(den de har på space bar). utdrag av e-post: "Direktør finnes dessverre ikke lengre, men vi har fått en erstattare, ÅRÅS, som koster 1715 kr. Den finnes på lager på begge Oslo varuhusene." Har noen denne stolen, hvordan ser den ut, er den god osv.?? Eller bare har et bilde av den???? mvh Ultra_fisk Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Norsk sengetøyslager "JYSK" har kommet med reklame på "direktør"-stoler i dag. Så den finnes absolutt enda, hvis det er den samme da. Det er det sikkert. 999 kroner koster den. Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-02 14:54 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ahh direktør bruker jeg nå,døds digg stol,spes for ryggen. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Kjøpte kontorstol til 299,- på Europris! Funker fint for meg =) men gjerne doner bort penger til meg så jeg kan kjøpe en stol som tar halve stua og som er super digg... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 13:34, skrev milkwood:Kjøpte kontorstol til 299,- på Europris! Funker fint for meg =) men gjerne doner bort penger til meg så jeg kan kjøpe en stol som tar halve stua og som er super digg... Hva er kontonummeret ditt da? :razz: Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå