travis_g Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Holder på med ny side, og vil gjerne ha litt kritikk. LINK Men det er også noen feil jge vil ha rettet opp. Siden vises riktig i IE, men i Opera og FF, er det den samme feilen som dukker opp. Det ene er mellomrom mellom divene, og det andre andre er owerflow. Skulle gjerne hatt en minheight eller noe, slik at diven fortsatte nedover når teksten ble forlang. My Webpage Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Først: Portfolio heter det Kritikk: Forferdelig mye bevel & emboss på tekst. Det ser forferdelig billig og stygt ut, du bør fjerne de. Liker ikke fargene du har brukt heller. Vil anbefale deg å starte på nytt med ny layout. Prøv å lage ting litt mer rene og pene, litt mer "clean". Litt inspirasjon: Stylegala Cssvault Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Det ene er mellomrom mellom divene * { margin:0; padding:0; } ..øverst i CSSen fikser biffen Skulle gjerne hatt en minheight eller noe, slik at diven fortsatte nedover når teksten ble forlang. Fjern height-attributten til #midt, så fortsetter den så lang ned som den har behov for. EDIT: Og ja, det var fryktelig mange billige Photoshop-effekter. Vekk! Endret 2. juni 2005 av Loomy Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Er ikke så farlig om det ser billig ut. Er bare for morro skyld. Måtte bare prøve. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Vil ikke fjerne height. Da blir ruta utrolig liten vist det er lite text. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kreativ meny, men ellers ser det ikke bra ut. Fargene står ikke til hverandre i det hele tatt, og headeren er mindre pen. Menyen bør forresten settes opp som en uordnet liste, <ul> Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hmm, må si at dette ikke helt falt i smak, nei. Hvis utseende er fælt, nytter det ikke om sida validerer. Men hvorfor satser du på en slik "web-designer-side" allerede? Ville det ikke vært en ide å lagd en personlig hjemmeside, formet som en blogg? Minner meg veldig mye om påske, det skal du ha Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har laget mange forskjellige sider. Satt bare og tegnet i PS, og ville prøve å legge den ut. Hva med denne siden en annen jeg har laget har lagt den ut her før, men fikk ikke noe respons. Det er samme problemet her med divene. My Webpage Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Det ene er mellomrom mellom divene * { margin:0; padding:0; } ..øverst i CSSen fikser biffen Mener du akkurat slik du skrev koden? for det hjalp ingen ting. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Mener du akkurat slik du skrev koden? for det hjalp ingen ting. Det er uansett greit å ha, siden ulike nettlesere har ulike standardverdier Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Men har du no koder som kan få fjernet de mellomrommene? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 sorry assa, men jeg syns det så helt grusomt ut jeg.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) nei forresten Endret 2. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå