Gå til innhold

Klokke Asus GeForce4 Ti4400

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg klokke mitt Asus GeForce4 ti4400.

Har prøvd med 285/600, men bildet låste seg i 3dmark.

Har hørt at dette kortet er veldig overklokkbart, spesiellt rammen. Har også veldig dårlig bildekvalitet når jeg ser på dvd på PC`en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sä lenge du sörger for at du har det kalt i kabinettet ditt sä kan du klokke til et helvete! Har du vannkjöling eller andre veldig effektive kjölemiddler tror jeg du kan komme langt over 310/650 eller mer! Altsä en del mer enn en TI 4600.. Det spörs pä RAM'en din! GPU RAM'en altsä.. Hvis den er av höy kvalitet sä kan du klokke mye!

Lenke til kommentar

Hehe, nei kabinettet ditt er aldri tett. Det er helt sikkert, med mindre noen har leket seg med støydempingsmatter eller no.

Det er jo laget hull for vifter både fremme og bake så her kan luft passere. Og det kan være en god ide å sette inn en 80x80mm vifte fremme i kabinettet til å suge inn kald luft å sette en bake til å blåse ut varm luft. Alle komponenter kommer til å bli noen grader kaldere(3-8, varierer) og dermed litt mer overklokkingsvillige.

Lenke til kommentar

hehe.... at kabinettet var tett var nok en spøk :smile:`

Jeg tok vekk subkassen min som blokkerte den venstre siden på chieftek kabinettet mitt der det er et viftehull. Da gjikk temperaturen ned i 45 grader.

45 grader er mye uansett, har en annen PC XP1800 som ligger på 25 grader i kabinettet.

GeForce kortet mitt er nok ikke det aller beste på DVD..Jeg lasta ned tvtool 6.5 som gjorde det litt bedre. Etter jeg flytta subkassen, verklokka jeg kortet til 290@590. FIkk 9959 i 3dmark, har fått 9909 rett etter at jeg hadde formatert disken og lagt inn win2kPRO, dette var med den originale instillingen. Kan det ha seg at kortet sin ytelse blir dårlig når det blir hett??

Jeg klokka opp ramen enda mer men da fikk jeg 9700 poeng. Så satt jeg kortet tilbake i default, da fikk jeg 9300 poeng.

Lenke til kommentar

hvilket kort kan dere anbefale meg? det skal brukes MYE til å se på filmer, DVD osv. å spilling i ny å ne.

eller er alle GF4 Ti kortene like når det gjelder DVD kvalitet??

Du vet aldri før du har prøvd det...

[ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-07-21 15:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...