Zemeckis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Har en kanskje en eldre utgave av "Veien til førerkortet", som jeg fikk av en bekjent. Det står oktober 2003 inni den, er det nødvendig å kjøpe ny? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 trokke det,, er det til trafikalt grunnkurs?.. når jeg tok det var det mange i klassen som hadde gamle bøker.. og det stod det samme.. bare litt andre sidetall.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Nei, det er ikke til trafikkalt GK. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 det går helt fint. Minimalt med forandringer. Uansett så er dem ikke så veldig vesentlig Lenke til kommentar
loqron Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den jeg bruker er fra 96. Men jeg tror ikke trafikk reglene har forandret seg så mye Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Den jeg bruker er fra 96. Men jeg tror ikke trafikk reglene har forandret seg så mye Fint, slipper jeg ivertfall å tenke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå