TanglewoodD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei Jeg merker ganske mye Arti Facts som man får når man OC, men jeg hakke Overclokka nå, så er det mangel på kjøling på minne som er feil ? Eller er det kjernen som er for varm? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vis du har Artifacts når du ikke har klokket kortet ditt, kommer det nokk av for høy varme ja Fortell oss folk som skal hjelpe deg litt info F.eks: Mange kabinett vifter? Hvor varm er Cpu'en? Er systemet og veldig varmt? Masse sånn må folk få vite vis de kan hjelpe dg. Jeg anbefaler deg å laste ned Atitool, se hvordan frekvenser kortet ditt kjører på, vis de frekvensene er helt original, prøver du å opne kabinettet ditt og lar det stå åpent vis du ikke får artifacts da, er det jo fordi at skjermkortet ditt er for varmt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Fikk samme problem med radeon 9700PRO.. Det som var var at det la seg forferdelig masse støv på det, så vifta stoppa og det ble så sjukt varmt at kjernen tok skade.. Merka det først i enkelte spill, f.eks SW: KotOR II.. Da ble det nok for varmt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå