CarlErik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! Jeg har en SE K700i og Netcom Young Talk. I starten fungerte GPRS, men nå i den siste tiden har bare GSM fungert!.. Når jeg kobler opp med GPRS innstillingene (sendt fra netcom.no) står det "kobler opp" som vanlig, men etter et-to sekund kanskje avbrytes "kobler til" vinduet og tlf sier "tilkobling er brutt" ... HVORFOR DET?? Er det noen som kan hjelpe meg eller har samme problem? På forhånd takk! OG btw admin. nå er ikke denne posten et brudd på tre-ords-regelen! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du sier ikke noe om det.... Men.... da regner jeg med at det ikke hjalp, å slå tlf helt av.... og så på igjen....? (som jeg nevnte i den forrige tråden) Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Du sier ikke noe om det....Men.... da regner jeg med at det ikke hjalp, å slå tlf helt av.... og så på igjen....? (som jeg nevnte i den forrige tråden) Nope gjorde ikke d.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå