TroNyX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 skal installere en serial-ata harddisk nå, men finner ikke drivere. Dem vil liksom ikke funke. Har en Seagate-Barracuda 250gb Serial-ata harddisk. Trenger jeg en driver til akkurat denne hardisken eller finnes det en driver som fungerer til alle windows xp/2k/98/me osv? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 driverene fulgte i såfall med til hovedkortet ditt... gå på produsenten (av hovedkortet) sin internettside og finn S-ATA IDE drivere, eller RAID... driverene til mine S-ATA disker heter: WinXP Promise SATA378 IDE controller Lykke til! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er kanskje ikke driverne til "harddisken" som mangler, men drivere til _disk-kontrolleren_. @jalejale : Det er driveren til din "SATA378™ IDE controller", legg merke til ordet "controller", som ikke er disken, men kortet/chip'en som disken din er tilkoblet. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jaja... beklager for upesisheten... jeg ville jo bare hjelpe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå