Gå til innhold

Designed for "Prescott"

dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror at den modellen som viser på bildet der, er en modell i oppblåst skala for presentasjonen sin skyld. I virkeligheten er den muligens pittelitt mindre? 

Er ikke så sikker. Det sto i artikkelen at vifta trakk 1400W(!!!) og at det fulgte med oppskrift på hvordan å linke sammen 5stk 300W PSU for drive den! :roll: :!:

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

I følge artikkelen skal den ha en kapasitet på 90 000m3 i timen eller som de så fint sier det i artikkelen 25m3 i sekundet.

Dersom den marlboro eska på bildet er korekt størrelse så vil hele kjøleren være drøyt en meter høy, så skal en slik vifte måtte ha en enorm hastighet for å flytte så mye luft og da kan man jo snakke om støynivå opp mot 100db, samt at alt som ikke er boltet fast inni kabinettet vil gå med i vifta.

Ut fra resten av artikkelen så kan det nok stemme at det må 1400W med motor til for å flytte 90000m3 luft i timen.

Mitt neste kabinett blir en kontainer. :hmm:

Fra spøk til revolver: Det er faktisk en virkelig kjøler men den er ikke så stor da.

Link her: http://www.zalmanusa.com/mboard/mboard/mbo...m&order_da=desc

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Leste ikke så nøye på hvor mye luft den flyttet, så bare på størrelsen av vifta og syntes 1,4KW hørtes mye ut. Når det er snakk om 90 000m3 skjønner jeg det må mye strøm til!

Får se om jeg må bytte ut min CNPS7700 med en 9500 når den kommer... Virker iallefall lovende ut fra hva Zalman skriver om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...