dkvam Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg fant faktisk den første kjøleren som virkelig er ment for Intel's P4 Prescott. Looook at that moooonster!!! http://www.hexus.net/content/reviews/revie...mlld19JRD0xMjE3 dæggern assa! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe. Tenk på alle de TEC'ene en slik kunne greid *drømme* Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror at den modellen som viser på bildet der, er en modell i oppblåst skala for presentasjonen sin skyld. I virkeligheten er den muligens pittelitt mindre? Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg tror at den modellen som viser på bildet der, er en modell i oppblåst skala for presentasjonen sin skyld. I virkeligheten er den muligens pittelitt mindre? Er ikke så sikker. Det sto i artikkelen at vifta trakk 1400W(!!!) og at det fulgte med oppskrift på hvordan å linke sammen 5stk 300W PSU for drive den! :!: Endret 2. juni 2005 av dkvam Lenke til kommentar
andreg Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Forstår ikke helt hva som trekker så mye strøm... Om det bare er viften burde vel en tidel (140W) være rikelig. Virker mest som om noen har bommet litt på 1. April for meg... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) I følge artikkelen skal den ha en kapasitet på 90 000m3 i timen eller som de så fint sier det i artikkelen 25m3 i sekundet. Dersom den marlboro eska på bildet er korekt størrelse så vil hele kjøleren være drøyt en meter høy, så skal en slik vifte måtte ha en enorm hastighet for å flytte så mye luft og da kan man jo snakke om støynivå opp mot 100db, samt at alt som ikke er boltet fast inni kabinettet vil gå med i vifta. Ut fra resten av artikkelen så kan det nok stemme at det må 1400W med motor til for å flytte 90000m3 luft i timen. Mitt neste kabinett blir en kontainer. Fra spøk til revolver: Det er faktisk en virkelig kjøler men den er ikke så stor da. Link her: http://www.zalmanusa.com/mboard/mboard/mbo...m&order_da=desc Endret 3. juni 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fra spøk til revolver: Det er faktisk en virkelig kjøler men den er ikke så stor da. Link her: http://www.zalmanusa.com/mboard/mboard/mbo...m&order_da=desc Ser ikke ut som at det er samme kjøleren. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jo det er det. A marketing unit on display at the show sparked a Slashot of Hexus.net thanks to a photo of the 1 meter tall mockup next to a pack of cigarettes. Endret 3. juni 2005 av perpyro Lenke til kommentar
andreg Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Leste ikke så nøye på hvor mye luft den flyttet, så bare på størrelsen av vifta og syntes 1,4KW hørtes mye ut. Når det er snakk om 90 000m3 skjønner jeg det må mye strøm til! Får se om jeg må bytte ut min CNPS7700 med en 9500 når den kommer... Virker iallefall lovende ut fra hva Zalman skriver om den. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 :!: er det i det hele tatt mulig å få den inn i et kabbinett haha Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 :!: er det i det hele tatt mulig å få den inn i et kabbinett haha Hvis bruker perpyros taktikk så går det nok. Hvis ikke, glem det. Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hehe de har laget en kjempe versjon av kjøleren som skal selges til forbrukeren. Genial måte å skaffe seg oppmerksomhet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå