fxwz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vel, solgte en dvd-spiller til en fyr på qxl. Vi ble enige om å sende pakken i oppkrav. Pakke ble sendt, og jeg betalte frakt. Men nå ser det ikke ut som om han henter pakkemn, til tross at han selv har sendt meg mail om at han skulle hente den, "imorgen" imellom kl 3 og 5. En uke siden dette skjedde. På lørdag har det gått 14dager siden pakken anikom postkontoret hans, og jeg aner meg at den ikke vil bli hentet. Jeg solgte spilleren på qxl, men jeg undrer litt over hvem som skal betale frakt! Til kjøper og returfrakt? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er vel i hovedsak du som må betale frakten når han ikke henter pakken sin. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 neste gang skriver du på auksjonen din at "pakker som ikke hentes blir fakurert kjøper" da skal han betale frakt uansett, for du bare sender han en regning, betaler han ikke blir det inkasso... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ...og derfor krever man å få fraktekostnadene forhåndsbetalt. Send aldri en pakke uten å kreve det og at det sendes som postoppkrav. Da taper man som selger aldri noe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ring ham. Men, dette er jo ikke noe problem - du er jo tross alt 18 år (fordi det er 18-årsgrense for å registrere seg på QXL), så da kan du evt. møte ham i retten. Endret 2. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ring ham. Men, dette er jo ikke noe problem - du er jo tross alt 18 år (fordi det er 18-årsgrense for å registrere seg på QXL), så da kan du evt. møte ham i retten. 4 Oktober 1989 (tatt fra profil :!: ) Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 fordi det er 18-årsgrense for å registrere seg på QXL Eller samtykke fra foreldre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå