MoDzoNa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg skal kjøpe med noen deler til Asus P5ND2-SLI Deluxe HK. Jeg lurer på om at vanlig S-ATA virker på S-ATA2? (vil ha en Raptor inn i systmet) Jeg lurer også på om at hvis jeg kjøper meg to 6600GT kort om jeg da må kjøpe noe ekstra for å sette dem i SLI? Ikke kom med at jeg burde kjøpe noe annet. Vil bare ha svar på spørsmålene mine! Endret 2. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 SATA skal funke på sata 2 ja, når det gjeller sli får en kjøpt SLI-pakker med 2 identiske kort, vet ikke om en trenger noe ekstra om en kjøper 2 kort løst. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) okei.. takk skal du ha! Endret 2. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 den "brikken" som kobler dem sammen følger som oftest med HK'et eller skjermkortet.. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 okei.. takk.. da viljeg si at jeg har fått svar på mine spørsmål.. takk til dere begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå