Marcelo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hei! når jeg spiller et spill som hetter Act Of war så pleier pc`en min å klikke. Den henger seg eller reestarter. Den pleier å klikke på forskjellige måter på andre spill og sånn som å gå tregt, henge seg osv osv. problemet er at jeg ikke har annelse om hva som kan ver gale, får i windows så går alt fint, og når jeg sjekker pc`en min i TuneUp Utilities 2004 som er et program får å holde pc`en i orden. så har jeg heller ingen problemer, så jeg har ikke annelse om hva som kan ver gale. uansett dette er mine pc spesifikasjoner. Får å se om kanskje dette kan hjelpe: Skjermkort: Radeon 9600XT 256mb video minne Skjerm: Samsung Syncmaster 173T Harddisker: 2x Vannlige ATA harddikser tror jeg, 1x 20gb 1x 200gb Ram: 2x 512DDRTwinmoss Nettverkskort: 2Gb Lan( innebygd i hovedkortet) og et trådløst som følgte med Prossesor: AMD 64 3200+ Hovedkort: MSI KN8 Neo2-54G Cd/DVD rom: 1x Nec Dual Layer DVD brenner Lydkort: innebygd i hovedkortet Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000 Keyboard/Mus: Logitech Cordless Desktop Pro Keyboard & Logitech MX1000 Mus Vifte kontroller: Cooldrive 4( men har ikke fått an te å funke ennå) TV Kort: 1x PixellView Floppy Disk: 1x Standard Samsung Disketstasjon Har Bluetoth og men for ikke den te å virke( følgte me i det gamle hovedkortet) Kanskje noen av disse delene ikke passer sammen?? ikke vett jeg for jeg kan ikke så mye om sånt me deler så ikke passer sammen, men jeg har en følelse at det kan ver det så er gale, men som sagt, ikke vett jeg Takker for alle svar på forhånd MVH: Marcelo Endret 6. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) *Slettet* Endret 3. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Noen så kan hjelpe meg ut med dette, med forslag osv. Jeg finner ikke ut av dette og har ventet med et svar her fra i 4 dager og ennå ikke en eneste respons. Jeg finner rett å slett ikke ut av det. hjelp?? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tja, kanskje PCen din er for varm? Sjekk temperaturen mens du spiler. Eller kanskje har du ikke kraftig nok strømforsyning? Du kan sjekke med denne. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå