Exirioth Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har lenge vurdert og kjøpe meg en bærbar til Videregående, og valget falt på en Whitebox Cl56. Jeg har blant annet valgt disse spesifikasjonene: - 2.0 GHz Intel Pentium M Dothan 2MB Cache - 80GB Harddisk (5400RPM) - 1024MB DDR RAM (3200 - 400MHz) - ATI Radeon 9700 - 128MB Det jeg lurer på er, hvor bra er denne CPU`n? Jeg har hørt mye skryt om Centrino! Er det noen her som har denne maskina, og på en skala fra 1 til 10, hvor fornøyd er dere? Skriv gjerne også hva dere er fornøyd med. Endret 3. juni 2005 av Exirioth Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 har en cl56 (zepto) med 1.7ghz Centrino (dothan) og er superfornøyd med den! Drar alt, og stillegående som bare det. Eneste gangene jeg hører vifta gå er noen få sekunder ved oppstart, og ved langvarig kjøring av tunge ting som 3d/video-rendering. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Styr unna Whitebox. Søker du litt på forumet finner du utelukkende negative erfaringer. Lenke til kommentar
oyvindha Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei! Jeg har pc fra Whitebox med akkurat den hardware du beskriver. hehe bare tilfeldig jeg så innlegget ditt.. Men tilbake til det du kanskje er interessert i å høre er at dette er en veldig bra pc. Jeg har ikke hatt noen problem med å spille H2 (+ny CS) og Doom3 på denne maskinen med over middels grafikk kvalitet. Konvertering av DVD over til xvid ligger fps på rundt 40-35 bilder i sekundet. Vil si dette er en bra pc om du er ute etter noe mer enn bare bruk av office programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå