Goebbels Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Heisann som overskriften sier; skal mount image - bin fil, når feilmeldingen kommer opp den ikke vil "mounte"; "Unable to mount image. Unable to open file in kernel mode! Kernle mode?? noen som har peil?? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 kanskje du ikke har .bin filen, og .cue filen i samme mappe?? eller kanskje du bør flytte dem til en annen for å se hva som skjer.... det som har skjedd med meg var at jeg hadde programfilene til daemon og .bin og .cue filene i den samme mappa....... husker ikke den eksakte feilmeldinga da, men du kan jo prøve.,..... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Har du tilfeldigvis antivirusprogram kjørende? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Hei. jeg har ingen cue fil av den i samme mappe. men det går da på den andre jeg mounter, uten at cue filen er i samme mappe. Jepp Norton er i gang, men det har den også vert i andre tilfeller hvor det har fungert. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 opprett en mappe, der KUN .bin, og .cue fila ligger i.... så skal det ikke være.no stress @all! alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå