Gå til innhold

Bør jeg vente med å bestille ADSL? Prisene raser!


Anbefalte innlegg

Skulle bestille i mai, men fikk ikke helt bestemt meg for leverandør. Jeg har TELE2 nå, og vurderer å holde på de. www.los.no er billigst såvidt jeg kan se, men de kan jeg ikke få ADSL fra da jeg bor på Rygge i Østfold.

 

Bare siden midt i mai har jo Tele2 økt fra 2024/200 til 2024/300 og Start.no fra 2024/256 til 2024/384.

 

Bør jeg vente enda litt til, eller kan jeg bare bestille? Mener: Tror dere prisene kommer til å falle ytterligere innen denne måneden er omme?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telenor dobler jo hastighetene uten prisøkninger nå te juli eller noe.. Har du 2024, får du ca 4048 eller noe ;-) Det ekke dårli..

Fett! Har du noen kilder på dette?

Gjelder det bare for nå kunder eller blir det for alle? Dvs at 2mb blir satt opp til 4mb for alle, og ikke bare for sånne som har 2mb linje nå.

 

Kilde?

 

 

Koster ikke 2mb linja 500kr nå a?

Lenke til kommentar

Jeg har foresten bestilt meg 2Mbits fra Tele2 nå. Etter jeg hadde bestilt stod det noe så teit som:

 

Vi oppgraderer nå ditt Tele2 ADSL abbonement!

Vi har registrert at du ønsker følgende:

 

- Ja takk, jeg ønsker å bytte til nye, lavere priser

 

(...)

 

Er dette normalt da? Sa at jeg hadde Medium (704) fra før av og at jeg skulle ha X-tra Large (2Mbit). Virker som om de bare har tenkt til å gi meg ny pris på 704 linja mi...?

 

EDIT: Leifurdur

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Telenor sin 4mbit linje er fremdeles dyrere en Start.no sin 4mbit linje da. :)

Telenor er alltid dyrere enn alle andre uansett fart of bredde, uansett hvordan du ser på det..

 

Selv har jeg Tele2.. er sånn passe fornøyd med det, farten er som den skal og prisene er greie nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...