xt9800 e bæst Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg har tenkt å bygge pc til en kompis av meg som skal konfirmeres i år, og lurer på om jeg burde vente på R520 eller kjøpe x850xt nå? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er nok enda en stund til R520 med tanke på tilgjengelighet her i Norge. Kjøp heller et litt svakere kort, som senere kan byttes ut. Radeon X800 XL er et veldig bra alternativ /Espen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er nok enda en stund til R520 med tanke på tilgjengelighet her i Norge. Kjøp heller et litt svakere kort, som senere kan byttes ut. Radeon X800 XL er et veldig bra alternativ /Espen Ja, einig der... R520 kjem sikkert og til å bli dyrt med første. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kan for eksempel kjøpe Sapphire X850XT PE nå åsså selle det sånn litt før R520 kommer, fks. Eller vist lommeboka tilsier at du må kjøpe X800XL så gjør det. Jeg bestilte vertfall Sapphire X850XT PE fra netshop i dag, og jeg er utrolig frnøyd med valget. Lenke til kommentar
Hurricane-bf.no Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Litt of-topic men jeg gadd ikke å lage en ny topic om det men er 4874 bra i 3dmark05 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Litt of-topic men jeg gadd ikke å lage en ny topic om det men er 4874 bra i 3dmark05 med hva slags kort da??? Kan være en bra score..men skulle vist hva slags hardware å score... Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 X800XL er et helt supert kort,og ikke så dyrt heller!gå for det du.. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kan for eksempel kjøpe Sapphire X850XT PE nå åsså selle det sånn litt før R520 kommer, fks. Eller vist lommeboka tilsier at du må kjøpe X800XL så gjør det. Jeg bestilte vertfall Sapphire X850XT PE fra netshop i dag, og jeg er utrolig frnøyd med valget. Fornøyd med valget? Basert på hva? /Espen Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kan for eksempel kjøpe Sapphire X850XT PE nå åsså selle det sånn litt før R520 kommer, fks. Eller vist lommeboka tilsier at du må kjøpe X800XL så gjør det. Jeg bestilte vertfall Sapphire X850XT PE fra netshop i dag, og jeg er utrolig frnøyd med valget. Fornøyd med valget? Basert på hva? /Espen vil du ha ekstrem ytelse så. Jeg hadde HIS X850XT, mens så fikk det en feil åsså var det abre 200kr forskjell på det korte å PE korte..så da var det ikke vanskelig å ta den avgjørelsen. Jeg har nå ikke fått korte enda.. men kommer vel i morgen. Sapphire korte har den desidert beste utnyttelsen av kjerna (GPU) Så det er det bestevalget å. Åsså til en pris som ikke er så verst. DU får besteme hvor mye penger du vil benytte på nytt skjermkort selv. Lykke til Lenke til kommentar
espenah Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kan for eksempel kjøpe Sapphire X850XT PE nå åsså selle det sånn litt før R520 kommer, fks. Eller vist lommeboka tilsier at du må kjøpe X800XL så gjør det. Jeg bestilte vertfall Sapphire X850XT PE fra netshop i dag, og jeg er utrolig frnøyd med valget. Fornøyd med valget? Basert på hva? /Espen vil du ha ekstrem ytelse så. Jeg hadde HIS X850XT, mens så fikk det en feil åsså var det abre 200kr forskjell på det korte å PE korte..så da var det ikke vanskelig å ta den avgjørelsen. Jeg har nå ikke fått korte enda.. men kommer vel i morgen. Sapphire korte har den desidert beste utnyttelsen av kjerna (GPU) Så det er det bestevalget å. Åsså til en pris som ikke er så verst. DU får besteme hvor mye penger du vil benytte på nytt skjermkort selv. Lykke til Ok, syntes det var litt rart at du var fornøyd med valget når du ikke hadde fått kortet enda. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå