Gå til innhold

stor forskjell med widescreen på bærbar?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

holder fortsatt på med mine undersøkelser angående hvilken bærbar jeg skal investere i, nå har jeg havnet i en situasjon hvor prisforskjellen totalt sett blir 1000kr på to maskiner jeg har funnet frem til. det er to ting som skiller de, den dyreste har 15,4 widescreen og 9700 256, mens den andre har 15" og 9700 128.

blir nok litt spilling + en god del filmtitting, greit å ha widescreen til slikt ? og er det verdt prisforskjellen på 1000kr ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva du har skrevet, så har begge maskinene 15,4' skjerm, altså widescreen. Men regner med det er en skrivefeil :)

Dette blir vel etter smak og behag. Noen synes det er veldig kjekt med widescreen. Ekstra plass til vinduer og perfekt til filmtitting samt noen spill. Mens andre igjen hater d, og vil mer enn gjerne spare en tusenlapp på ikke å velge maskinen med widescreen.

Hvis det er ytelsen du lurer på, så er ikke forskjellen på 9700 128 MB og 9700 256 MB verdt en 1000-lapp!

/Espen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

liten skriveleif ja :)

hvis det er veldig greit med widescreen til filmtitting så virker det fristende ettersom det nok vil bli en god del av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

blir nok neppe så forferdelig mye spilling, gjerne pittelitt half life2 mikset med litt cs:s, i tillegg til en dash med et tilfeldig rollespill ala wow.

men, er det veldig kjekt med widescreen til filmtitting ?

Lenke til kommentar
blir nok neppe så forferdelig mye spilling, gjerne pittelitt half life2 mikset med litt cs:s, i tillegg til en dash med et tilfeldig rollespill ala wow.

men, er det veldig kjekt med widescreen til filmtitting ?

Ja, det er det!

I steden for å ha et svart område både over og under selve filmen, har man plutselig hele skjermen full av heftig film. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...