Veronica Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Under installasjonen får je beskjed om at det oppsto en feil under kopiering av en av filene. Jeg prøver på nytt, men får samme beskjed. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Feilpostet! uansett: er det original spillet? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Feilpostet! uansett: er det original spillet? Sorry da at jeg ikke er så godt inne i dette med å poste på rett sted som dere andre Ja, det er original spillet. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Den cd'n er pent brukt. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Riktig cd? Hvor er du fra forresten? Je er liksom ikke helt bokmål. Selv er jeg i fra Åmot i Hedmark Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Riktig cd? Hvor er du fra forresten? Je er liksom ikke helt bokmål. Selv er jeg i fra Åmot i Hedmark Selvfølgelig!! Hehe, det var bare en liten glipp, skulle egentlig stå jeg, men sier "je" på dialekt ja. Kommer fra Røros Du vet sikkert ikke hvor det er en gang. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hadde vært greit å vite hva feilmeldingen du får er. Riper og støv har forøvrig en fantastisk even til å fremkalle alle mulige errorer på CDer og DVDer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva med å heller prøve her Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trådstarter har postet på nytt i spillforumet. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg