henrik32 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Tenker på å starte en worklog og starte og bygge mitt eget kabinett fra scratch.... Trenger litt hjelp til ideer og forslag til SketchUpen min (se vedlegg .jpeg) Trur du det vil bli vanskelig å bli sponset for dette kabinettet?? Edit: Skal ikke være så langt/stort som på bildet... Endret 2. juni 2005 av henrik32 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kanskje, så greit ut, men hvilke materialer er det du skal bruke, hva er målene, har du noen smarte løsninger osv.? Go for it! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du ikke tenkt tanken på å snu de "luft oppsamlerne" som er på sidedøren 180 grader? Tror det hadde blitt penere. Vinduet ditt minnet meg om en dårlig tegnet PacMan, kanskje gjøre vinduet til en PacMan? Noen butikker sponser mange, noen butikker sponser ingen. Jo bedre produkt, jo bedre sjanse Spørs litt hva du vil ha sponset da, de sponser ikke hva som helst Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Syns de luftinntakene så tøffe ut den veien de var! Syns det så ut som en god ide, go for it Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sånne luftinntak blir vel "det nye" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 syns det så greit ut, men pass på at du ikke tar deg vann over hodet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ligner på luftehulla mine som en annen kis som lagde Ferrari-kabinett stakk av med igjen..? Men så fint ut med.. Langt? Til alle: Jeg som lagde de luftinntaka der først altså! Men så ble dem kopiert.. Om og om igjen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg