hurlis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Utvikler Websider i VS.NET med ASP.NET og VB.NET Skal sende mail fra prosjektet mitt, uten å bruke SMTP Server: Koden ser slik ut: Dim epost As System.Text.StringBuilder = New System.Text.StringBuilder epost.Append("mailto:[email protected]") epost.Append("&Subject=hei&body=hei igjen") Dim minProsess As System.Diagnostics.Process = New System.Diagnostics.Process minProsess.StartInfo.FileName = epost.ToString minProsess.StartInfo.UseShellExecute = True minProsess.StartInfo.RedirectStandardOutput = False minProsess.Start() minProsess.Dispose() Når eg køyrer denne koden får eg feilmeldinga: The requested lookup key was not found in any active activation context Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.ComponentModel.Win32Exception: The requested lookup key was not found in any active activation context Er det nokken som veit korleis eg kan løyse dette problemet? På førehand takk. hurlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå