melli123 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg skriver en melding innpå Cutenews, men hvordan får jeg dette inn i en div på siden min? Jeg er ganske ny i Cutenews verden, så vær så snill å skriv slik at jeg skjønner det... :!: Det er PHP delen jeg sliter litt med? skal jeg lage en extern .php tekstfil, eller hva er det jeg skal? Endret 2. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du må nok like til show_news.php eller noe: include "show_news.php"; Tror det skal funke.. Aldri prøvd det selv, men utfra det jeg lagde i mitt eget system fungerer det nok på den måten Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 men hvor er det jeg skal skrive den linken? lagres det jeg skriver innpå cutenews seg selv på show_news.php? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jepp. Legg det inn i index.php-filen din. Men alt dette burde da stå i readme fra CuteNews? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Legg det inn i index.php-filen din. Jeg har jo ingen index.php fil...og isåfall, hva skulle jeg legge der, ? linken? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ingen index-fil, nei? Da må du lage en da, hvis ikke kommer det ikke stort Den kan jo hete noe annet også, men for at nyhetene skal komme opp på forsiden, er det kanskje greit å legge dem i index-filen din. Regner med du har en side med designet ditt, men den er kanskje bare vanlig HTML? I så fall må du rename index.html til index.php, og legge inn dette der du nå har innhold: <?php include "show_news.php"; ?> Da burde det fungere Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Oki, da skal jeg prøvde det. Jeg har en side ja, basert på HTML og CSS. takk skal du ha for hjelpen... EDIT: YESS! det fungerte slik du sa det! Tusen takk skal du ha... Endret 2. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå