ehs5 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal altså ha ny mus og musematte. Tror jeg har bestemt meg for Diamondback-musa, men er åpen for alle alternativer. Har et lite problem, jeg har nemlig bare 21x21cm med plass på skrivebordet til matta. Noen forslag, eller burde jeg vente til jeg får nytt skrivebord? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg vill anbefale mx518! synes den er dritbra og den er billigere Men du blir garantert fornøyd samme hvliken mus du kjøper av de Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ok, men det er jo musematta som er problemet, har liten plass. Eller trenger jeg ikke musematte? Jeg har brukt en logitech-kulemus uten musematte i omtrent et år nå, gjør det greit i CS og. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 fUnc surface 1030 musematte, med en Logitech MX518... Billig og enormt bra alternativ. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ellers så den jo grei ut.. Noen andre forslag, eller finnes det rett og slett ikke matter som er på denne størrelsen? Edit: Oi, var meninga at dette skulle være redigering, ikke nytt innlegg. Edit 2: Hvordan ville det vært hvis jeg bare bruker mx518 eller DB uten musematte, rett på treverket? Trenger ny mus ganske mye nå. Endret 2. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Everglide Attack-Pad hos microplex.no De har den på tilbud til 85,- som er et røverkjøp! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har ihvertfall kjøt MX518, den funker grisebra rett på treverket. Spilt masse CS:S, det går superbra. Lurer på om jeg i det hele tatt trenger musematte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis du synes det funker bra, er det ikke nødvendig med musematte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå