Gjest Slettet+87128734 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det som skjer når jeg starter opp er at det står toshiba over hele skjermern og windows 98 starter opp. Vil skifte til windows xp pro men finner ikke ut hvordan man skal få opp bios. Maskinen vil ikke boote fra cd og når jeg prøver med windows xp/windows 98 oppstartsdiskett finner ikke maskinen cdromen (har prøvd med d: e: f: osv). Hvordan kan jeg få opp biosen eller finne cdromen vha oppstartsdiskett. Hjelp meg s Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ved å trykke på "del" når post screen kommer opp kommer du inn i bios. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87128734 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 det skal vanligvis funke det ja... Hvordan kommer jeg inn på bios når det ikke går? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kommer litt ann på hvilken modell du har.. vet at compaq pleide bruke F2 tasten for å komme inn i bios, dell pleide bruke F10.. hadde vel prøvd å taste villt av kombinasjoner (F2,F3,F10,Del,Ctrl+Del ev. Ctrl+Alt+Backspace eller Ctrl+Alt+Esc) en annen mulighet er å trykke på TAB når det står Toshiba (forhåpentligvis vil det fjerne post-screenen slik at du ser hva som faktisk skjer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87128734 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ok. skal prøve det, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå