kingvald Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei, og leter etter info om hvor jeg skal registrer meg for å få tilsendt 256 MB CF kort fra Canon...... noen som kan hjelpe meg med dette? Serienr. er nummer under kamera, ikke sant? kingvald Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei, og leter etter info om hvor jeg skal registrer meg for å få tilsendt 256 MB CF kort fra Canon...... noen som kan hjelpe meg med dette? Serienr. er nummer under kamera, ikke sant? kingvald Stemmer det. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 mener det står på kassen tillige med det nr. du skal bruge til at få kortet. Mener det er hos canon europa du skal registrere Der går 2-3 uger så har du det. Lenke til kommentar
Fready Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 www.cig.canon-europe.com/reg Men du må ha esken til kameraet, for der står en identifikasjonskode som du må taste inn for å få godkjent gratis minnebrikke. Mvh Fready Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Gratis minnebrikke hvis man registrerer seg? Dette er nesten for godt til å være sant (Har esken og alt liggende her) Var å titta så vidt på den linken over, er det bare å trykke på "no" også registrere seg der også får man tilsendt minnekort? bigk. Endret 10. juni 2005 av bigkay Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nesten. Etter du har registrert deg må du fylle inn identifikasjonsnummeret som står på klistremerket på esken til ditt eos350d eller eos20d. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm, får ikke til jeg.. Står reklame for Canon Image Gateway + 250mb sandisk minne her... Men Når jeg skriver inn den koden (noen bokstaver bindestrek og noen tall) så står det Det har oppstått et problem med registreringen av følgende produkt(er): Serienummer: XXXXXXX - Serienummeret eller kjøpsdatoen du har oppført er ikke gyldig for dette produktet. Merkelige greier.. Kay. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Regner med at du har prøvd å skrive inn koden både med store og små bokstaver? Er du sikker på at du har skrevet inn riktig dato og serienummer?. Registreringen fungerte uten problemer for meg når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Mulig kjøpsdatoen er feil, jeg kjøpte kameraet fra en nettbutikk. Vet ikke om canon regner kjøps-datoen som den dagen varen ble bestilt, den dagen de fikk det inn på lager eller den dagen jeg fikk det i posten? Passordet her er i 5 STORE bokstaver bindestrek og 5 tall.. Bigk. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg fikk det til! Til dere andre.. Det første serienummeret dere skal skrive inn er et nummer fra klistremerket hvor det står 3 serienummer underhverandre.. Mener det var det midterste .. Senere i registreringa spør den om det passordet som står på klistremerket med bilde av minnebrikka! Bigk. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg fikk det til! Til dere andre.. Det første serienummeret dere skal skrive inn er et nummer fra klistremerket hvor det står 3 serienummer underhverandre.. Mener det var det midterste .. Senere i registreringa spør den om det passordet som står på klistremerket med bilde av minnebrikka! Bigk. Skrev inn serie nr som står under kamerea jeg.. Så skrev jeg det på kampanje etiketten.. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hvorfor fikk ikke jeg kampanje kode på min eske? Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fordi dette var en kampanje som gjalt de første kameraene som ble solgt. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fordi dette var en kampanje som gjalt de første kameraene som ble solgt. Feil!? kjøpte et 350D for et 3 uker siden. Kampanjen gjelder ut året. Registrerte meg med en gang. Fikk brikka tilsendt forige uke. Lenke til kommentar
tes Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Filler! Jeg har kjøpt 350d for en uke siden. Har kastet eska den kom i.... Tror dere jeg får tilsendt en brikke hvis jeg trygler via mail? Jeg har jo serienr på kameraet.. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Oj, prøv å send dem en mail og hør om det er mulighet for å få tilsendt alikevell.. Bigk Lenke til kommentar
tes Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ringte kundeservice, de knyttet en ny kampanjekode til serienr Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå