Gå til innhold

John Arne Riise på nye eventyr...

Anbefalte innlegg

Hola!

Jeg må innrømme at jeg holdt på å dette av stolen av latter da jeg leste følgende artikkel på VGNett i dag:

Sammen på middag

Om jeg ikke var flau nok over å ha denne mannen i stallen til laget i mitt hjerte allerede, så skal han saktens meg begynne med barnerov også. Jada, jeg vet at Sandra er fylt 18 år og alt det der, men det er heller ikke poenget. Poenget er at en 24 år gammel mann dater en 18 år gammel jente. Okay, mange ser sikkert ingenting galt i dette. Fair enough. Men om man kjenner historien til Riise, som for øvrig er fylt av småskandaler og idiotiske utspill/episoder, så vil man se dette på en annen måte.

(Til dere som har tenkt å skrike "DU ER BARE MISUNNELIG" o.l, vil jeg opplyse om at det ikke er motivet for denne posten. Tvert imot, jeg foretrekker jenter som i alle fall prøver å la være å fremstå som smådumme blondiner)

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal strekke den der langt for å gjøre den on topic under politikk, religion eller samfunn. Og noe diskusjonsemne er det knapt. Jeg sier som jeg har sagt før: Dette forumet er ikke et avskrivningsbyrå for tabloide VG- og Dagbla'-historier.

Sandra og John Arne har min velsignelse og lykkeønskninger. De blir sikkert et vakkert par.

Denne stenges.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...