raakken Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei "kom over" noen nes og snes spill + en emulator til å spille av disse. Har kost meg med disse noen dager nå, men det som ville gjort denne spillopplevelsen enda bedre, ville vært visst jeg hadde en gamepad! Leste i linuxformat for et år/halvt år siden, der de testet forskjellige ratt, joysticks og gamepads.. der var det en som var billig og bra. Pefekt til mitt bruk, men probelmet er at jeg har lagt bladet på en "lur" plass og finner det ikke igjen... Noen som har peil på hvilken gamepad so, funker i linux? Kanskje alle for det jeg vet, men det står bare oppført med win i de fleste butikker... Noen som kan hjelpe? Takk Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vil ikke enhver som går på joystick-port funke fett? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg bruker en ps2-kontroller med SmartJoy plus, fungerer feilfritt i zsnes med GNU/Linux. Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vet ikke hva som fungerer eller ikke fungerer, men jeg har hatt to kontrollere fra Logitech (USB) og de ble funnet av kernelen og fungerte perfekt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bruker selv en PS2-pad og en Rockfire overgang (av den typen man får kjøpt hos Clas Ohlson). Fungerer smertefritt. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 sliter litt med å få saitek kontrolleren min til å funke (trådløs ps2-style kontroller). Har prøvd flere distroer og, så den er ikke akkurat plyg'n play kan du si... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Bruker selv en PS2-pad og en Rockfire overgang (av den typen man får kjøpt hos Clas Ohlson). Fungerer smertefritt. Kan jeg bare kjøpe en overgang fra ps-kontrolleren min?? det er jo den beste kontrolleren....ville rocka! Lenke til kommentar
ratix Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bruker selv en PS2-pad og en Rockfire overgang (av den typen man får kjøpt hos Clas Ohlson). Fungerer smertefritt. Kan jeg bare kjøpe en overgang fra ps-kontrolleren min?? det er jo den beste kontrolleren....ville rocka! http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3260 Under 100kr (med frakt) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Kva med dei som ikkje har PS2 kontroller liggande og kunne tenke seg en Gameped som fungerte både i Linux og Win? Vil dei fleste gamepadsa fungere i linux? Endret 5. juni 2005 av rEaliTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå