Oberst2002 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hei kjører exchange på en 2003 sbs, og har et problem. Brukerne får ikke dele kalenderen sin med andre brukere slik at de kan se hva som er på dagsorden. Er dette en instilling som jeg har oversett eller er det en greie på brukesiden ? Når vi først er i gang sør jeg like godt om det samme gjelder ved bruk av webaccess ? Mvh -oberst- Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Mener da at brukere skal ha lov til å dele kalenderen som standard, var ikke noen spesiell instilling jeg satt på da jeg satte opp exchange'en her. Men du kan jo sjekke på en bruker, Properties-->Exchange Advanced-->Mailbox Rights om brukeren har lov til Change permissions. I OWA så har man vel ikke muligheten for å dele kalenderen sin. Som en siste mulighet kan du jo også opprette en fellesmappe med kalender som alle registrerer i istedet for sin egen. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kanskje denne linken kan hjelpe deg litt videre med oppsettet rundt Kalenderdeling. Jo man har muligheten til å åpne kalender til en annen i OWA, Se denne linken. Lenke til kommentar
Oberst2002 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 problemet løst, takker for hjelpen -oberst- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå