Gå til innhold

Nye deler til en "super pc" ..

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-07-19 01:05, covah skrev:

Dersom jeg skulle ha kjøpt meg et P4 hk i dag, hadde jeg uten tvil valgt et i850e hovedkort, feks. et Asus P4T533-RAID.

Hvorfor? Dyrere ram enn DDR SDram.. med liten eller nesten ingen forskjell på ytelsen.. (PC2700/3000 vs PC800)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

djorgen:

Skal si fra hva jeg klarer å tyne ut av maskinen, så får du si fra hvordan det går med deg..

Når du bestemmer deg.. =)

J.

Lenke til kommentar

Greit nok med PC1066 ram, men det finnes jo ikke større enn 256mb brikker, og på det asuskortet med alt snacks'et på, så er det selfølgelig ikke mer enn to ramslotter:(

Kan ikke produsentene enten komme med 512mb brikker, eller lage kort med mer enn to plasser?

Teit syns jeg

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-19 21:23, Jorshi skrev:

djorgen:

Skal si fra hva jeg klarer å tyne ut av maskinen, så får du si fra hvordan det går med deg..

Når du bestemmer deg.. =)

J.

Hoi :smile:

Har bestilt et Asus P4B533-V .. 845G that is.

Regner med å poste resultatene så fort jeg får mulighet... komplett er dog litt seine i ferien.. de hakke fått sendt varene ennå :sad:

Anyway, ska benke meg forran tv'en nå.. 2 timer og 20 minutter med A.I - Artificial Intelligence venter :grin:

Hej!

Jørgen her og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg bestiller meg et EpoX 4G4A+, svært likt det du har bestilt. Kortet får jeg direkte via EET Nordic. Fant ut at det ble billig. =)

Kortet har fått masse bra testresultater, og jeg bestemte meg for å satse på HPT372 denne gangen. Om det feiler, kjøper jeg meg en ekstern Adaptec med raid 5. Verre er det ikke. hehe..

Skal oppdatere dere med mer info når jeg får delene.

Har bestilt en P4 NW 2.0Ghz og 512MB Apacer PC2700.

Gleder meg!

Jørgen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-19 22:26, Shithead skrev:

Hvorfor bruker du så mye ukvemsord? Har du hatt en vond barndom, stakkar ?

Blue Sky banner alltid. Bare å venne seg til det :smile:

Se i tråden om milpære. han postet som ID2 eller ID3 :razz:

Heldig vis finnes det noe som heter ytringsfrihet, selv om det der nesten kan karrakteriseres som direkte angrep på en person...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...