Helloo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har en ny bærbar dell pc som jeg gjerne skulle hatt mikrofonlyden litt høyere på. Altså at jeg skal høre meg selv når jeg snakker. Jeg vet hvordan man egentlig aktiverer denne, men jeg kan ikke høre meg selv fortsatt. Noe jeg ville gjort på en annen pc I lydinnstillingene finner jeg ikke alternativet "mikrofon" på avspilling. (selv ikke på egenskaper) men bare i innspilling.. Det er vel avspilling som mikrofonlyden skal forsterkes på? All volum er skrudd på fullt på alle alternativene. Kan noen hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 du har sikkert prøvd det, men likevel. sikker på at du ikke har haket av på mute, under mikrofonen? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Har prøvd 1000 ganger og det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Prøv å legge til mikrofon på avspilling i egenskapene til volumkontrollen. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 det alternativet finns ikke inne på egenskaper heller :S Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 det alternativet finns ikke inne på egenskaper heller :S Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det har jeg aldri vært borte i før. Kanskje det ikke styres av Windows? Har du sjekket om det finnes noe instillinger for mikrofon andre steder? Er det sånn når du ikke er i Win? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har en ny bærbar dell pc som jeg gjerne skulle hatt mikrofonlyden litt høyere på. Har du prøvd å skru på microphone boost? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 jeg bruker bare win xp her, og jeg har lett etter noe annet sted.. men finner fortsatt ikke noen løsning.. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har en ny bærbar dell pc som jeg gjerne skulle hatt mikrofonlyden litt høyere på. Har du prøvd å skru på microphone boost? Jeg har prøvd alt som har med de innstillingene der å gjøre.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Normalt skal det være slik at du ikke skal høre deg selv, men når jeg holder på med shoutcast program osv så får jeg til å høre meg selv, (shoutcast brukest til å connecte til servere som streamer musikk (dvs nettradio)) Ellers kan jeg desverre ikke hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du kan prøve mikrofon-forsterker, eller hva det heter. Huker ikke akkurat hvor den ligger men husker at den er der. Skal prøve å finne den jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå