Black Star Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-07-29 21:11, Jazzmaster skrev:Kopmlett har en fæl uvane med å sende ut defekte ting. Har handlet mye med web shops, og har aldri i mitt liv opplevd en så stor feil prosent som det Komplett presterer.Greit nok å handle der, men retur og support stinker værre enn dama mi sin 3 uker gammel eggsalat.Hold dere vekke der.. så lenge dere slipper å sende defekte ting i retur. Har kjøpt mye hos Komplett, både i butikken og over web. ALDRI har jeg opplevd å få en defekt vare. Hvor mange ting har du handlet på Komplett og hvor mange av de har vært defekte? Får jeg ikke svar fra deg her i forumet, så regner jeg med at du er den 12-årige sønnen til en daglig leder i en annen web-butikk. Grunnløse påstander kanskje? Ja, men det er påstandene fra deg også. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har bare gode erfaringer med komplett no. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 11:41, Afseth skrev: Quote: Den 2002-07-29 21:11, Jazzmaster skrev: Kopmlett har en fæl uvane med å sende ut defekte ting. Har handlet mye med web shops, og har aldri i mitt liv opplevd en så stor feil prosent som det Komplett presterer. Greit nok å handle der, men retur og support stinker værre enn dama mi sin 3 uker gammel eggsalat. Hold dere vekke der.. så lenge dere slipper å sende defekte ting i retur. Har kjøpt mye hos Komplett, både i butikken og over web. ALDRI har jeg opplevd å få en defekt vare. Hvor mange ting har du handlet på Komplett og hvor mange av de har vært defekte? Får jeg ikke svar fra deg her i forumet, så regner jeg med at du er den 12-årige sønnen til en daglig leder i en annen web-butikk. Grunnløse påstander kanskje? Ja, men det er påstandene fra deg også. Jeg fikk mail fra Komplett(Autosvar), og det sto 2 dager behandlingstid. ringte inn og de sa 5 dager. Hva skal jeg tro? Og selv om du ikke har fått defekte varer ved ankomst, så driter jeg i deg. Jeg snakker for meg, kameratene mine, og av det jeg har lest her på forumet. Og vennligst spar meg for de idiotiske barnslige kommentarene du slenger ut. Trodde jeg var ferdig med denne tråden på forumet.Men fremdeles er det idioter som deg som ikke forstår hva jeg vil frem til. Les de tidligere postene jeg har postet, og få sammenhengen idiot. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 10:32, Jazzmaster skrev:Og vennligst spar meg for de idiotiske barnslige kommentarene du slenger ut.Trodde jeg var ferdig med denne tråden på forumet.Men fremdeles er det idioter som deg som ikke forstår hva jeg vil frem til. Les de tidligere postene jeg har postet, og få sammenhengen idiot. Nå er det vel kanskje du som må holde igjen kommentarene... det å påstå at Komplett faktisk SVINDLER kundene og sender defekte varer med vitende vilje er litt dumt. Kanskje du bør skaffe noen konkrete bevis på at det skjer, noe jeg ser for meg vil være ekstremt vrient. Men be my guest. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 21:40, TomasK skrev: Quote: Den 2002-08-06 10:32, Jazzmaster skrev: Og vennligst spar meg for de idiotiske barnslige kommentarene du slenger ut. Trodde jeg var ferdig med denne tråden på forumet.Men fremdeles er det idioter som deg som ikke forstår hva jeg vil frem til. Les de tidligere postene jeg har postet, og få sammenhengen idiot. Nå er det vel kanskje du som må holde igjen kommentarene... det å påstå at Komplett faktisk SVINDLER kundene og sender defekte varer med vitende vilje er litt dumt. Kanskje du bør skaffe noen konkrete bevis på at det skjer, noe jeg ser for meg vil være ekstremt vrient. Men be my guest. Jeg ble kontaktet av komplett via mail, og har fått kastet lys over det som jeg har lurt på. Jeg har ALDRI hatt noe imot Komplett personlig,men ting utartet seg her på forumet som en kreft svulst. Det var aldri meningen at det skulle eskallere seg til hva det har blitt. søk på Jazzmaster og se at jeg aldri har har kommentert Komplett eller andre web butikker før Afseth kom inn i bildet. Uansett, jeg kontaktet Afseth personlig siden han utfordra meg, og vi ble enige om å sette en strek her som voksne mennesker. Håper det også kan gjelde for andre, både de som har noe negativt eller positivt å si om Komplett.Utenom en saklig diskusjon da. Jeg ønsker komplett lykke til i fremtiden, også Afseth. Ha en ellers fin sommer til dere andre. Jazzmaster signing out.. [ Denne Melding var redigert av: Jazzmaster på 2002-08-07 11:17 ] Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Fornuftig... Slapp av i varmen heller. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 10:32, Jazzmaster skrev:Jeg fikk mail fra Komplett(Autosvar), og det sto 2 dager behandlingstid.ringte inn og de sa 5 dager. Hva skal jeg tro?Og selv om du ikke har fått defekte varer ved ankomst, så driter jeg i deg.Jeg snakker for meg, kameratene mine, og av det jeg har lest her på forumet.Og vennligst spar meg for de idiotiske barnslige kommentarene du slenger ut.Trodde jeg var ferdig med denne tråden på forumet.Men fremdeles er det idioter som deg som ikke forstår hva jeg vil frem til. Les de tidligere postene jeg har postet, og få sammenhengen idiot. Quote: Den 2002-08-07 10:56, Jazzmaster skrev:Jeg ble kontaktet av komplett via mail, og har fått kastet lys over det som jeg har lurt på.Jeg har ALDRI hatt noe imot Komplett personlig,menting utartet seg her på forumet som en kreft svulst.Det var aldri meningen at det skulle eskallere seg til hva det har blitt. søk på Jazzmaster og se at jeg aldri har har kommentert Komplett eller andre web butikker før Afseth kom inn i bildet.Uansett, jeg kontaktet Afseth personlig siden han utfordra meg, og vi ble enige om å sette en strek her som voksne mennesker.Håper det også kan gjelde for andre, både de som har noe negativt eller positivt å si om Komplett.Utenom en saklig diskusjon da.Jeg ønsker komplett lykke til i fremtiden, også Afseth.Ha en ellers fin sommer til dere andre.Jazzmaster signing out.. Kanskje det er best med en liten ferie gitt. Snakk om å slenge dritt på forumet. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:50, LarsC skrev: Quote: Den 2002-08-06 10:32, Jazzmaster skrev: Jeg fikk mail fra Komplett(Autosvar), og det sto 2 dager behandlingstid. ringte inn og de sa 5 dager. Hva skal jeg tro? Og selv om du ikke har fått defekte varer ved ankomst, så driter jeg i deg. Jeg snakker for meg, kameratene mine, og av det jeg har lest her på forumet. Og vennligst spar meg for de idiotiske barnslige kommentarene du slenger ut. Trodde jeg var ferdig med denne tråden på forumet.Men fremdeles er det idioter som deg som ikke forstår hva jeg vil frem til. Les de tidligere postene jeg har postet, og få sammenhengen idiot. Quote: Den 2002-08-07 10:56, Jazzmaster skrev:Jeg ble kontaktet av komplett via mail, og har fått kastet lys over det som jeg har lurt på.Jeg har ALDRI hatt noe imot Komplett personlig,menting utartet seg her på forumet som en kreft svulst.Det var aldri meningen at det skulle eskallere seg til hva det har blitt. søk på Jazzmaster og se at jeg aldri har har kommentert Komplett eller andre web butikker før Afseth kom inn i bildet.Uansett, jeg kontaktet Afseth personlig siden han utfordra meg, og vi ble enige om å sette en strek her som voksne mennesker.Håper det også kan gjelde for andre, både de som har noe negativt eller positivt å si om Komplett.Utenom en saklig diskusjon da.Jeg ønsker komplett lykke til i fremtiden, også Afseth.Ha en ellers fin sommer til dere andre.Jazzmaster signing out.. Kanskje det er best med en liten ferie gitt. Snakk om å slenge dritt på forumet. LarsC, du har enda ikke fattet noenting av dette, har du vel? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg forstår at du ikke praktiserer det du selv preker. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Når det gjelder pris syntes jeg ikke Komplett er spesielt billige. Personlig liker jeg å handle fra en fysisk forhandler, og ikke over weben. Har derfor kjøpt en del hos Komplett-butikken i Møllergata, men i det siste har oppdaget at PCmax (ligger i Sofies gate - Oslo) også er en veldig kjekk butikk å handle i. Tok en liten sjekkerunde og fant ut at alt jeg ville ha av komponenter til den nye maskinen min var billigere hos PCmax enn hos Komplett. PCmax har nemlig kun én pris på varen uansett om du handler den over nett eller over disk. Det litt oppsiktsvekkende her var at disse prisene over disk var rimligere enn Kompletts webtilbud. Bare på cpu, minne og harddisk kunne jeg spare 500kr ved å handle hos PCmax. Ta gjerne en titt for dere selv hos PCmax.no. Komplett skal derimot ha ros for at de har et betydelig større vareutvalg enn PCmax. Har vært en trofast Komplett-kunde i flere år (også fattern er en stor Komplettilhenger), men fra nå av handler jeg det meste hos PCmax.. og det de ikke har av varer der kjøper jeg hos Komplett. :smile: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Du kan vel skredde sy din egen pc oss en av Kompletts sine butikker??? Som di kan over nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå