THX 1138 Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 22:44, Menkromsen skrev:Hva må en regne med at leveringstiden er nå ??siden det er ferie...... Tja, det virker som om dette varierer litt. Noen eksempler fra mine egne bestillinger: 1) Bestillte lørdag 13. juli, varene ble sendt mandag 15., altså den absolutt tidligst mulige datoen. Siden jeg hadde valgt hjem-på-kvelden, kom varene hjem til meg dagen etter. 2) Bestillte 18. juli, varene ble sendt i dag, 29. ... (Eh, i går forresten, klokka har visst passert midnatt.) Dette tror jeg dog er et noe ekstremt tilfelle. 3) Bestillte på mandag 22. juli, varene ble sendt torsdag 25., altså 3 dager senere (og ankom forøvrig dagen etter. Meget bra av Posten :smile:, men jeg tror ikke Posten alltid er så rask...) Som du ser, varierer det noe. Hvis du sender en mail til [email protected] , kan de kanskje gi deg en noenlunde antydning. Alle varene jeg bestillte var forresten på lager, men det er mulig at de gikk tom for en av komponentene i den ordren som tok lengst tid. Eksempel 2 og 3 er forresten de jeg skrev om tidligere i denne tråden, og eksempel 3 er det tilfellet der jeg fikk beskjed om at de skulle påskynde ordren min. PS! Hvis noen fra Komplett leser denne tråden, burde de kanskje skrive et innlegg om ca. leveringstid. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-07-30 00:22 ] Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 21:11, Jazzmaster skrev:Kopmlett har en fæl uvane med å sende ut defekte ting. Har handlet mye med web shops, og har aldri i mitt liv opplevd en så stor feil prosent som det Komplett presterer.Greit nok å handle der, men retur og support stinker værre enn dama mi sin 3 uker gammel eggsalat.Hold dere vekke der.. så lenge dere slipper å sende defekte ting i retur. Jeg personlig har aldri opplevd noen problemer whatsoever med produkter jeg har kjøpt fra komplett (bortsett fra et hk+psu som ble ødelagt, men det var vel egentlig "på en måte" min feil) Returen skal dem ha kritikk på, ja. Tar vel ca 3 uker før de sjekker produktet man sender inn, men når det er gjort, går alt strålende. Support er heller ikke av de beste, men det holder (etter å sende et par mails med akkurat samme innhold og be dem forklare nærmere).. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 22:34, Skrue skrev:Jazzmaster: Du bør holde deg vekk du også, spar oss for slike tåpeligheter! Hva er ditt MBD problem Skrue? Jeg uttrykker det jeg har erfart med Komplett. Har du noe imot det? Jeg legger meg ikke ut mot folk som har sine meninger. Så hold de idiotiske kommentarene dine for deg selv, og ikke hopp opp som en tulling bare fordi noen vil bemerke den elendige kunde servicen som Komplett utøver. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg har ikke noe +/- minus overfor komplett egentlig, har handlet sikkert 5-6 ganger der uten noe vesentlig å bemerke på det. Også hatt en service, det tok ca. 3 uker, men jeg synes ærlig talt ikke det er noe lengre enn jeg kunne forventet. Jeg har selv jobbet i bransjen, og vet utmerket godt hvordan servicerutiner på sånne ting drar ut. Til dere som klager på support etc., dere må tross alt ikke handle over internett? Dersom dere ikke skjønner at avanse på produkter reflekteres i ressurser på service og support, har dere minimal innsikt i hvordan butikkdrift idag foregår. Selvfølgelig er mange servicer helt opplagt legitime, som f.eks DOA saker o.l. Når det er sagt, så er 90% av alle servicer som komplett får inn 'komplette idiotsaker..' En annen ting er hvor bortskjemte vi er med leveringstider, når komplett selger oss en prossesor de kanskje tjener 20-30kr på, forventer vi at de sender den dagen etterpå og står parat ved telefon for å forklare hvordan(noen av oss) skal installere den i tillegg. vi burde prise oss lykkelige over konkurransen i dagens komponent marked, for det kommer så visst f*** ikke til å vare. Lenke til kommentar
Jallla Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Komplett virker treige i ferien, selv om jeg har bestillt varer som er inne på lager har dem ikke klart å pakke dem enda... håper dem snart pakker varene mine (1 uke siden det ble bestillt). Selv om det har vært fellesferie burde ikke Komplett somle slikt som dem gjør! Skjerp dere Komplett! Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har selv vært kunde hos Komplett Data i Bergen siden 1998 og er kjempefornøyd. Har anbefalt dem til venner, bekjente og familie som også er fornøyde kunder hos dem. Som meg selv bygger også noen av dem jevnlig PC'er for venner og slektninger med komponenter kjøpt hos Komplett Data, enten i butikk eller på Web. Selvfølgelig har ikke alt jeg og mine venner har kjøpt hos Komplett Data fungert til enhver tid, men vi har alltid fått god service av dem som jobber der. Noe jeg har lært etter å ha hatt data og elektronikk som hobby i over 20 år er at lite av det varer evig. Kjøper man ting som er veldig ferskt og nytt så er sjansen der for at man også vil få problemer med det. Og er man uforsiktig med det man har kjøpt under bruk eller montering så er sjansen enda større for at det ikke vil virke som det skal. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 00:34, Bugs_Bergen skrev:Har selv vært kunde hos Komplett Data i Bergen siden 1998 og er kjempefornøyd. Har anbefalt dem til venner, bekjente og familie som også er fornøyde kunder hos dem. Som meg selv bygger også noen av dem jevnlig PC'er for venner og slektninger med komponenter kjøpt hos Komplett Data, enten i butikk eller på Web.Selvfølgelig har ikke alt jeg og mine venner har kjøpt hos Komplett Data fungert til enhver tid, men vi har alltid fått god service av dem som jobber der.Noe jeg har lært etter å ha hatt data og elektronikk som hobby i over 20 år er at lite av det varer evig. Kjøper man ting som er veldig ferskt og nytt så er sjansen der for at man også vil få problemer med det. Og er man uforsiktig med det man har kjøpt under bruk eller montering så er sjansen enda større for at det ikke vil virke som det skal. Jeg jobber i offshore/onshore industrien, automasjon, elektriker og som IT tekniker. Og jeg mener selv om ting er nytt og ferskt, så bør produktet fungere når det kommer ut til forbruker. Produkt som har vannskapninger og defekter bør siles ut ved testene som blir utført ved fabrikk. Skulle man sagt det samme som ved en ny bil?? Man kræsjer en bil og airbaggen ikke løser seg ut, og du sitter der med hull i skallen. Så sier man:" Nei dette er ny teknologi, så slikt må man bare leve med". Forbruker skal beskyttes mot den kapitalistiske underkuing som egentlig driver hele dynamikken med å prakke på forbruker halvferdige og defekte produkter. Det er derfor de nye kjøpslovene ble vedtatt for å iallefall beskytte forbruker mot noe av svindelen som vi blir utsatt for. Feil montering og uvitenhet er noe annet.... Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-30 00:06, THX 1138 skrev:PS! Hvis noen fra Komplett leser denne tråden, burde de kanskje skrive et innlegg om ca. leveringstid. THX 1138 ba om et innlegg om vår leveringstid og vi er ikke vanskelige å be: Normalt vil alle ordre hvor varene er på lager bli sendt i løpet av 24 timer. I forbindelse med at vi utvider og bygger om lageret var vi i juli noen dager utenfor denne fristen, men er nå tilbake på "track" igjen. Det vil si at ordre plassert i dag vil senest bli sendt ut i morgen. Husk også at leveringstiden frem til dere er avhengig av hvilken transportmåte som velges. Grunnen til at vi bygger om lageret er at vi ønsker å levere varer like raskt fremover. Hvis noen er interesserte i flere detaljer så har vi nå et lager på ca 6.500m2 med varer for 50-90 millioner til enhver tid. Lageret håndterer i tillegg til Komplett.no, våre "søster" nettbutikker i Sverige, Storbritannia, Irland og Tyskland, samt forhandlersalg i Norge og vareflyten til Komplett Data-butikkene. Daglig sender vi ut ca 2.000 pakker (en pakke hvert 10 sekund midt på dagen) til stort sett fornøyde kunder :smile: Når det gjelder returbehandling så behandler vi i dag returer som har kommet til oss den 25 juli, dvs fire dagers behandlingstid. Normalt vil kundene motta erstatningsvare umiddelbart etter returbehandlingen er ferdig, men det er selvfølgelig også avhengig av hva feilen er, hva leverandøren tillater at vi gjør og ikke minst hva dere ønsker selv (samme vare/annen varer osv). Jazzmasters kommentarer om feilprosent er selvfølgelig ikke korrekte. Vi produserer verken AMD cpuer eller NEC cd-brennere (som denne kunden har kjøpt hos oss i år), vi bare selger varene. Hvis det er synspunkter på kvaliteten på varene, anbefaler vi at det tas kontakt med f.eks. AMD eller NEC direkte. Vi bruker mye penger på å behandle varene så forsiktig som mulig, men kan eller vil naturligvis ikke teste alle varer før de sendes ut. Hvis dere har tips eller ønsker til forbedringer på Komplett.no, så send gjerne en mail til [email protected]. Vi vurderer kontinuerlig forbedringer og belønner også enkelte ganger svært gode forslag. Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-07-31 12:31, Komplett.no Salg skrev: Quote: Den 2002-07-30 00:06, THX 1138 skrev: PS! Hvis noen fra Komplett leser denne tråden, burde de kanskje skrive et innlegg om ca. leveringstid. THX 1138 ba om et innlegg om vår leveringstid og vi er ikke vanskelige å be: Normalt vil alle ordre hvor varene er på lager bli sendt i løpet av 24 timer. I forbindelse med at vi utvider og bygger om lageret var vi i juli noen dager utenfor denne fristen, men er nå tilbake på "track" igjen. Det vil si at ordre plassert i dag vil senest bli sendt ut i morgen. Husk også at leveringstiden frem til dere er avhengig av hvilken transportmåte som velges. Grunnen til at vi bygger om lageret er at vi ønsker å levere varer like raskt fremover. Hvis noen er interesserte i flere detaljer så har vi nå et lager på ca 6.500m2 med varer for 50-90 millioner til enhver tid. Lageret håndterer i tillegg til Komplett.no, våre "søster" nettbutikker i Sverige, Storbritannia, Irland og Tyskland, samt forhandlersalg i Norge og vareflyten til Komplett Data-butikkene. Daglig sender vi ut ca 2.000 pakker (en pakke hvert 10 sekund midt på dagen) til stort sett fornøyde kunder :smile: Når det gjelder returbehandling så behandler vi i dag returer som har kommet til oss den 25 juli, dvs fire dagers behandlingstid. Normalt vil kundene motta erstatningsvare umiddelbart etter returbehandlingen er ferdig, men det er selvfølgelig også avhengig av hva feilen er, hva leverandøren tillater at vi gjør og ikke minst hva dere ønsker selv (samme vare/annen varer osv). Jazzmasters kommentarer om feilprosent er selvfølgelig ikke korrekte. Vi produserer verken AMD cpuer eller NEC cd-brennere (som denne kunden har kjøpt hos oss i år), vi bare selger varene. Hvis det er synspunkter på kvaliteten på varene, anbefaler vi at det tas kontakt med f.eks. AMD eller NEC direkte. Vi bruker mye penger på å behandle varene så forsiktig som mulig, men kan eller vil naturligvis ikke teste alle varer før de sendes ut. Hvis dere har tips eller ønsker til forbedringer på Komplett.no, så send gjerne en mail til [email protected]. Vi vurderer kontinuerlig forbedringer og belønner også enkelte ganger svært gode forslag. Fortsatt god sommer! Til Komplett. Jeg ser bort fra de komponentene som JEG har kjøpt i år. Jeg viser til de delene som mine bekjentskaper har gjort hos dere iløpet av de siste årene. Og igjen må jeg få lov til å presisere at mange av delene har vært defekte eller dødt ved ankomst. da spør jeg meg selv, er det bare jeg som vil dere til livs uten grunn, eller er det faktisk bare vi som har vært maks uheldig? Når deg gjelder leveringstid, så kan enhver Ola Dunkman greie å sende avgårde en pakke når det gjelder salg. Det er hva dere presterer i etterkant som gjelder. Synspunkter til AMD eller NEC direkte?? Det er dere jeg kjøper varen av, og det er dere som står til ansvar for det dere selger. Men det skal være sagt at Web shops generelt har mange svin på skogen. Ta f.eks. alle varer som "blomberingen" er tatt. Synlige indikasjoner på at varen har vært i bruk..osv.osv. Web shops hadde samme taktikk som de tidligere Kebab shappene, man lager rettene på bakrommet og pisser i vasken. Uansett det skal være sagt at jeg til sist har faktisk en tro på norske nett butikker. Men det er fortsatt mye å forbedre på service og support siden. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har opp gjennom årene kjøpt en del ting hos Komplett. Jeg har fått alt levert senest et par dager etter bestilling, så sant varen er på lager (noe jeg vanligvis sjekker før jeg bestiller), og har aldri fått et produkt med synlige skader, eller tegn på at produktet har vært brukt. Jeg hører derimot at mange, veldig mange her på HW.no klager, og det er jo beklagelig. Jeg må være veldig heldig som aldri har hatt problemer... Men jeg har et spørsmål til Komplett: Hvordan fungerer "bekreftet" og "ubekreftet"? Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 "Bekreftet og "ubekreftet" forklarer Komplett selv i denne tråden (innlegg nr.2). :smile: Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Komplett.no er jeg veldig fornøyd med, måtte returnere HK+RAM+CPU en gang for feilsøking. Tok litt tid men fikk tinga tilbake med ny CPU, fikk samma feilen etter jeg fikk det tilbake så jeg sente det nok en gang inn, denne gangen fikk jeg nytt HK tilbake Selv om det var visse komplikasjoner under prosessen var de alltid hyggelig og blid. Det som var litt kjipt var at jeg ikke fikk brukt den nye pcen på TG da D: Komplett i Bergen har til tider hyggelig service, det kommer helt an på hvilke ekspeditør du møter, leverte inn en 45GB HD en gang, selv om garantien var gått ut med 4 dager, de la merke til det men sa det var greit alikavel, etter en uke kom jeg inn igjen (de måtte feilsøke den, og fyren som drev på med slikt hadde akkurat gått for dagen D:), da de ikke hadde flere 45GB på lager fikk jeg en 60GB igjen En kamerat av meg derimot hadde en heller dårlig erfaring med komplett, kjøpte PC der og var bare problemer med den, de hadde den inne flere ganger men klarte ikke å fikse den før etter 5 måneder... Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det her blir nok til dels off topic, og uinteressant for en del. Men jeg håper at dere tåler det. Jazzmaster: Vi er egentlig enig i mye her, men jeg tror du har misforstått. Jeg mener absolutt ikke at vi skal leve med dårlige produkter! Og jeg går ikke god for en butikk som bruker det som argument mot sine kunder når de kommer tilbake med noe de har kjøpt hos dem! Det jeg mener er at ikke alt som er nytt er like bra, og når marginene for feil blir stadig mindre så vil det også oppstå en del feil. Og om du alltid kjøper det "aller nyeste" vil du derfor også kjøpe ting som av en eller annen ukjent årsak ikke fungerer. Enkelte ganger så kan denne varen også ha feil som er vanskelig /umulig å finne før senere. I tillegg vil jo den varen også ha en ganske høy pris... Og om man da har alle mulige rettigheter så er produktet fortsatt like ubrukelig for deg. På den andre siden så vil man (om man er heldig) ha en helt ny og funksjonell "duppeditt" som er bedre og raskere enn den man hadde fra før. :smile: Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 05:33, Bugs_Bergen skrev:Det her blir nok til dels off topic, og uinteressant for en del. Men jeg håper at dere tåler det.Jazzmaster: Vi er egentlig enig i mye her, men jeg tror du har misforstått. Jeg mener absolutt ikke at vi skal leve med dårlige produkter! Og jeg går ikke god for en butikk som bruker det som argument mot sine kunder når de kommer tilbake med noe de har kjøpt hos dem! Det jeg mener er at ikke alt som er nytt er like bra, og når marginene for feil blir stadig mindre så vil det også oppstå en del feil. Og om du alltid kjøper det "aller nyeste" vil du derfor også kjøpe ting som av en eller annen ukjent årsak ikke fungerer. Enkelte ganger så kan denne varen også ha feil som er vanskelig /umulig å finne før senere. I tillegg vil jo den varen også ha en ganske høy pris... Og om man da har alle mulige rettigheter så er produktet fortsatt like ubrukelig for deg. På den andre siden så vil man (om man er heldig) ha en helt ny og funksjonell "duppeditt" som er bedre og raskere enn den man hadde fra før. :smile: Jeg forstår ikke helt hva du mener, men det jeg prøver å få frem i klartekst, er at: Når vi får en vare som er DOA. Da mener jeg at det er på sin fulle rett at en lik vare, eller en fullgod erstatning, blir gitt over til deg når den du har kjøpt er inne for reperarasjon, eller testing. DET ER FORBRUKER som må få lov til å bestemme hva han vil gjøre. Altfor mange butikker/selgere vil henvende seg til leverandør(fremdeles), og i alle tilfeller så er det forbruker som lastes med både vente tid, og utgifter for returnering av den defekte varen. Eneste jeg prøver å få fram er at det skal kunne være mulig å korte ned tiden for å få en ny vare tilsendt. Når det tar 3 dager for å få tilsendt en kjøpt vare, så burde det være lik linje i andre enden... Nå så jeg nettopp at en ny Komplett kunde fikk en lik makan CPU som jeg bestilte fra Komplett, som også var DOA.. den er på forum.. forstår dere hva jeg mener med defekt-prosenten fra Komplett???? [ Denne Melding var redigert av: Jazzmaster på 2002-08-02 16:51 ] Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er vel ikke bare bare å senke tiden på retur med tanke på alle de smartingene som ikke klarer å installere ting skikkelig og sender inn 100% fungerende varer som igjen må testes grunnet påstålige kunder. Selvfølgelig kunne returtiden vært kortere, men det vil jo igjen si at antall medarbeidere på tekniske avdelinger må økes, noe som igjen vil øke kostnadene, som igjen vil si at utprisene øker. Og en ting ang DOA cpu'er; det er UTROLIG hva som skjer når man resetter BIOS'en.... Forresten bare en ting; endel datafirmaer der ute som ikke har noe eget varelager, varene blir sendt direkte fra Norek til kunde. Samme skjer når noen bestiller noe fra Komplett.no, samme lager. Og da er spørsmålet: Tror du virkelig at de plukker fram deler som er testet defekt og sender disse til Komplett.no sine kunder? Eller har det noe med at de er vesentlig større og sjangsen for et dødt produkt havner hos en skrikhals er tilsvarende større? Hmm... Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jazzmaster; Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt de yter dårlig service eller ikke. MEN; Jeg har noe å si om slikt; Har du hørt om DOA? Dead On Arrival, altså. Komponenter fra PC produsenter KAN IKKE sammenlignes med biler. Teknologien er mer ømfindtlig, produksjonen mange ganger raskere. Og selv i bilproduksjon forekommer det at biler rett fra samlebåndet er døde. Crap happens! Jo raskere produksjonen foregår, og jo flere enheter som blir laget, jo større er feilprosenten. Også har vi faktorer som shipping, og statisk elektrisitet ved montering. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Gi meg en god grunn for at de ikke kan senke behandlingstiden?? Og igjen: Siden data komponenter har en "risk" for ikke å fungere, siden alt er nytt og utviklingen er rivende på dette område. Så må man da kunne ha et bedre support system som fanger opp og kan kompensere for alle de feil og mangler som forbruker må lide under. Mange av de komponentene som jeg kjøper til mine system, som jeg igjen installerer i offshore installasjoner. Så må man kunne stole på at de fungerer tilfredstillende. Det greit nok på privat markedet, men når det virkelig gjelder. så kan man altså ikke stole på det man kjøper fungerer. Hvem kommer til slutt å lide? Jo siste ledd i forbruker markedet: Oss. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Nå har jeg riktignok ikke lest hele tråden (lat som jeg er) men forstår at den nå dreier seg litt om tidskritiske/viktige elementer. Selv forhandler jeg mye rart innen nettverk- og serverteknologi og vet erfaringsmessig hvor jeg kan skaffe hva, til hvilke priser og hvor hurtig kan jeg få det levert. Dersom en kunde skal ha utstyr av høy kvalitet med tanke på servicetid ol. kjøper jeg nok ikke det hos de aller billigste leverandørene. Da satser jeg nok heller på de som kan levere erstatningsvarer nesten umiddelbart med budbil, samt supportere det enten via telefon eller ved personlig oppmøte. Gjerne 24/7. At det så koster noe mer er helt greit, siden tid er penger og avbrudd er tap. Enkel filosofi egentlig ... Ha en fortsatt riktig god aften :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Skulle hente de to harddiskene jeg hadde bestillt forrige lørdag på postkontoret. Betalte og gledet meg til å dra hjem å innstallere disse, men når jeg kom hjem så jeg til min store fortvilelse at de bare hadde sendt en harddisk. SÅ etter en god del banneord og et par slag i bordet ringte jeg komplett og informerte de om saken. Så jeg må sikkert vente en uke til før jeg får den siste. Dette er jo veldig surt, så jeg håper jeg også får et krus som kompensasjon. _________________ Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 23:02, Dan Hansen skrev:Nå har jeg riktignok ikke lest hele tråden (lat som jeg er) men forstår at den nå dreier seg litt om tidskritiske/viktige elementer.Selv forhandler jeg mye rart innen nettverk- og serverteknologi og vet erfaringsmessig hvor jeg kan skaffe hva, til hvilke priser og hvor hurtig kan jeg få det levert.Dersom en kunde skal ha utstyr av høy kvalitet med tanke på servicetid ol. kjøper jeg nok ikke det hos de aller billigste leverandørene.Da satser jeg nok heller på de som kan levere erstatningsvarer nesten umiddelbart med budbil, samt supportere det enten via telefon eller ved personlig oppmøte. Gjerne 24/7.At det så koster noe mer er helt greit, siden tid er penger og avbrudd er tap. Enkel filosofi egentlig ...Ha en fortsatt riktig god aften :smile: Jeg er forsåvidt enig med deg i det du skriver. Men tro det eller ei, mange av innkjøps ansvarlige, dette gjelder både Smedvig, Statoil, Esso og de som jeg har vært i kontakt med. FORETREKKER system som er billige iforhold til andre konkurrenter vi kniver med. Og i en så sterk konkuranse vi har med andre firma, og så liten nisje som jeg jobber i, så må vi også sette kniven på strupen og prioritere det man kjøper selv om det skulle gå utover kvaliteten på det vi selger. sånn er det bare. ehh.. dette ble så way way ut av topic.. uansett som jeg sa, jeg har god tro på de norske web butikker når det kommer til alt, så egentlig så tar jeg ikke dette så seriøst. Jeg er bare en av de personene som streber for å få en enda bedre service, og ikke kjøper alt for god fisk. Dette tilfaller alle til gode, det er derfor vi har Hardware.no. Forstår dere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå