CamCorders Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Holder på med case mod prosjekt og i den forbindelse ønsker jeg å benytte en 5.25" slot-in DVD spiller istedet for standard med tray. Hvor finner jeg slike spillere? Har sett det på flere utenlandske sider. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Her er slot-load/slot-in CD/DVD spillerbutikkene! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Endelig noen som får bruk for tråden min! Takk for at du linket til siden moltrez! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Blir arg over folk som ikke tar seg tid til å kikke over sticky'ne! Det er en grunn til at de er der.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, kan være enig med deg der Glisevask, men forventer du egentlig at en sånn tråd ligger som sticky? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hmm, kanskje ikke men jeg det er ikke vanskelig å ta seg 5 minutter å kikke! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Trenger du så lang tid? Sitter du med 56k modem eller? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva med å begynne å "forsvare" deg sjøl sigen, virker som du ikke liker stickyen din Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva med å begynne å "forsvare" deg sjøl sigen, virker som du ikke liker stickyen din Huh? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Then why don't we STFU!? Diskuter sticky i sticky Endret 4. juni 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå