M`kululu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hei, jeg skal snart starte i min første ordentlige sommerjobb, på en bensinstasjon. derfor lurer jeg på om det er noen her som har tips/erfaringer som jeg kunne hatt bruk for! jobben er jo ganske lik det å sitte i kassa på en matbutikk/gatekjøkken så jeg setter pris på tips! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Smil og vær glad/hjelpsom! =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Smil og få et smil tilbake. Det gjør deg faktisk i mye bedre humør selv Ellers så tror jeg sjefen din kommer til å fortelle deg hva du skal gjøre, så det er nok ikke så stress. Husk å legge pølsene mot kundene slik at de smiler Edit: skriveleif Endret 3. juni 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 og rett før stenge tid så kan du godt gi de pølsene som er igjen for dagen bort, gratis! hehe neida.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 hehe, fint med tilbake meldinger selv om jeg igrunn hadde tenkt ¨være blid da! hehe. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har selv jobbet på bensinstasjon i nesten et år. Har likevel ikke så altfor mange tips, må jeg innrømme. Om folk skal ha olje til bensin for båter, mc osv, noe som iallfall jeg ikke har noe greie på, er det bare å ta en av oljene hvis du er usikker. Det spiller egentlig ikke så stor rolle, sa iallfall sjefen min, og dessuten blir kunden mer sikker og fornøyd. Pølsene som er bøyde skal ligge slik at de smiler for kunden. Dette er på grunn av lysets innfallsvinkel, som gjør at pølsene ser mest fristende ut da. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 et godt tips er å sette seg inn i det lille av tekniske ting stasjonen selger, som oljer, slanger, pærer osv. så slipper du å ende opp som mikka. nei, alle oljer er ikke like. motorolje for bil er ikke det samme som girolje eller 2-taks motorsagolje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå