Skrue Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En passende kobberbit kan du ganske sikkert få tak i hos en skraphandler, eller hør med et elektrofirma. De bruker ofte kobberskinner i forbindelse med bygging av elektrotavler. Btw; Den _må_ ikke være 7,5mm tykk. Får du tak i en bit som er 10mm tykk, så er det jo bare å sage av og file til kobberbiten. Målet på 7,5mm er heller ikke kritisk i og for seg, men du må da tilpasse høyden på vannkammeret deretter. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Takk for tipset, jeg skal nok få tak i en bit. skjønner, jeg tok det bare som et eksempel, jeg skal nok kjøpe 8mm plexi på clas ohlson neste gang jeg er i Oslo, så jeg trenger en bit på 10x50x50 (HxBxD) (er vel ikke noen vits å ha den spesielt tynn i og med at jeg skal lodde). Jeg har bestilt peltier og greier nå. 135,- for 170w, holder vel med 170w... Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nå har jeg satt i kjøleribbe i bunnen. Det blir testing i morgen hvis blokka er tett. Noen som spurte hvilken pumpe jeg har. Det er en 450l/time pumpe som jeg kjøpte på en zoo-butikk til 220,- Edit: Blokka er tett, men det ble ikke noe testing ennå. grunnen er at jeg ikke har noe særlig overklokkings-lyst midt på sommeren. Kjører med 50% overklokk med luft, så det haster ikke sånn. Har mottatt 170w peltier også. Trenger bare coldplate. Endret 9. juni 2005 av Økonom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå