niile Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har et gammelt chieftec kabinett liggende,som er fra -97 ellernoe.. Og planen er å modde det til å bli jentete uten at det blir et helt tivoli av lys i masse farger ;P Jeg trenger noen gode ideer da ;o Har aldri gjort no sånt før.. Men jeg har tenkt å få pussa ned kabinettet, lakke det lilla ( <3 ) Få skjært ut et hjerte på sia og ha plexi der, med lilla pus (pjus, fjærgreier, fjoner:P ) rundt. Skal ha lilla kalde katoder inni (fra microplex), men så sitter jeg fast.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha det foran.. Lurer litt på å sette en 120 mm vifte med lilla leds (Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i norge ? Har fått diverse ymse tilbud at om jeg spriker med beina så skal jeg få.. Men.. hehe ;P ) og få tak i, eller lage en grill som har hjerte eller noe.. Noen som har noen gode ideer ? =) om det her blir noe av, så blir det kanskje worklog ettervert også Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det nærmeste du kommer lilla LEDs er vel UV... Eller du kan bruke to blå, og to røde, som blir mer eller mindre lilla tilsammen. Lilla plysj hadde jo vært søtt ;P Lenke til kommentar
niile Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har funnet vifte jeg vil ha da her Men jeg tror ikke de er helt villige til å sende den til meg her i norge ;o edit: Rød og blå er ikke så fint da ;o har en sånn en.. Hehe Endret 2. juni 2005 av niile Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Send en mail til microplex og spør om de kan få den inn til deg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lilla LED finnes! Bare bruk google.. Hjertegrill hadde vært tøft! Bare kjøpe litt aluminium på Clasern og slå seg løs med Dremel'n.. Håper det blir worklog da! Er spennende med en jentecasemod, for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lilla LED finnes! Bare bruk google.. Hjertegrill hadde vært tøft! Bare kjøpe litt aluminium på Clasern og slå seg løs med Dremel'n.. Håper det blir worklog da! Er spennende med en jentecasemod, for en gangs skyld.. Det hadde blitt en kul grill da. Faen mæ lyst på dremel...hadde lagd griller som bare det da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tror de har både lilla og rosa dioder her Lenke til kommentar
niile Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for all hjelp Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for all hjelp Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket Wee! Legg ut masse bilder da. Alltid moro å se hvordan det går Lenke til kommentar
niile Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Skal legge ut bilder ja ;D Men linuxen min hadde ikke helt lyst til å kose med digitalkameraet mitt.. Ordner det når jeg kommer hjem.. (har eksamen nå.. Hehe ;D ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Dårlig sarkasme, jentetrakkasering eller bare feil link Natrium? Edit: Ifølge Natrium selv på MSN var det visst feil link.. *Ler* Edit: Ja.. Vi glemmer detta, Natrium fjerna linken og ingen skjønner en dritt av denne posten! Endret 8. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) stå på! elsker Jentemodder Endret 9. juni 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Dårlig sarkasme, jentetrakkasering eller bare feil link Natrium? Edit: Ifølge Natrium selv på MSN var det visst feil link.. *Ler* Edit: Ja.. Vi glemmer detta, Natrium fjerna linken og ingen skjønner en dritt av denne posten! hva var linken igjen!? serr du må jo poste den på nytt Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 stå på! elsker Jentemodder Jenter som modder er jo bare drit tøft!! Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 har dt skjed noen fremgang? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) sjekk ut denne siden for LED, er i norge... de hadde i hvertfall løse 12V ROSA LEd's... lykke til! edit: drit i det.. Endret 6. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
T homas Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Takk for all hjelp Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket Hva koster det for plexi? Endret 6. september 2005 av T homas Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ring den lokale glassmesteren å spørre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå