chokke Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er ikke redd for så alt for mye maur, klør i huet bare tanken, tenk å bli bundet fast og lagt oppå en maurtue... grøsser ved tanken. Store insekter. Ting som finnes i sjøen, vet ikke om det er verst når jeg er langt ute å ikke se beina eller å kunne se litt under beina og se noe som skinner (noe levende). Redd for gamle folk (faktisk)... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Miste muligheten for å komunisere med andre... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Først bli sugd 1000 meter under vann og så bli "påkjørt av en svær ubåt *grøss* Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 - Frykt for å bli fattig - Frykt for tang - Frykt for øyeoperasjoner - Frykt for å ikke vite hva som er bak seg - Frykt for (som sagt) miste muligheten for å komunisere med andre - Frykt for ordet uendelig, jeg blir gal av å tenke på det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Frykter å havne i front mot front kollisjon, når jeg sitter på i en bil. :/ Er faktisk ganske ekkelt å tenke på når vi kjører på motorveien noen ganger, får noja langt oppi halsen Skal jeg dø i en front mot front skal jeg kjøre sjæl, noe annet skjeke. Endret 27. juni 2005 av bjaa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bli anklaget for barnemishandling eller pedofili og dømt for dette uten å være skyldig. da er drap bedre! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Drukne må jo være det verste...f.eks. bli forlatt laaangt ute på havet uten noen sjangse for å bli reddet og kun med en liten flytevest til hjelp. Alle slags ekle tings som kommer å spiser på deg..hai (ikke her i norge då) brennemaneter..sjø udyr à la lock ness! vet jo aldri... ligger der i ett par dager, mangler gjerne en fot eller to..og så mister du flytevesten og synker ned i dypet *grøss* har mareritt om det hele tiden..så fæl film om det en gang..og jah..hun damen i the grudge som kryper rundt.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal miste hår OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet. Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal miste hår OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet. Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted. Feil. Det er en myte. Hårtap kan arves fra både mor, mormor, morfar, far, farfar eller farmor. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er redd for å kjøre bil\mc med passasjer, havne i en ulykke der passasjeren enten dør eller får skader for livet. Da vil jeg heller dø selv. Er også redd for å bli krøpling i en trafikkulykke. Vil heller dø momentant enn å få store skader som blir et handikap resten av livet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal miste hår OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet. Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted. Det er helt riktig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tenk på denne: Hva med dem som lå i Kursk?... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Denne listen er lang: Haier Blekkspruter Hvaler Delfiner Alt som lever i havet og fisk generelt Bade i vann der jeg ikke ser bunn (Tenker ferskvann, ikke salt) Å bli drept Å bli kidnappet Kannibaler Pappegøyer Fugler generelt Maneter (Slike i havet, ikke på kjøleskapet) Å bli blind Skummle sykdommer Kjøttetende bakterier Sikkert masse skriveleifer her. Endret 29. juni 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 vell det jeg frykter mest er: havne i en bil ulykke der jeg mister\lager grønnsak av den jenta som jeg en gang kommer til og være glad i (håper jeg finner noen) eller en annen av mine nermeste (søsken foreldre) og samtidligt overlever selv uten en skade. som nummer to er: og møte den F###### mannen som misbrukte meg når jeg var liten har mareritt om han enda (er 20 nå) som nummer tre: og ikke finne igjen rifla\hagla mi etter en fuktig kveld på byen. mvh: nokiakiller Lenke til kommentar
Paull Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 At familien skulle dø før meg, evt. at jeg skulle påføre de unødig smerte/lidelse. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Maneter (Slike i havet, ikke på kjøleskapet) Maneter på kjøleskapet? Temmelig ekkelt, spør du meg. Tenker vi går for magneter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg frykter å brekke nakken eller på annen måte bli svært funksjonshemmet. Særlig i en form der jeg også mister evnen til å tale. På lik linje står det å bli blind. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 det jeg frykter mest er at jeg kommer til å leve livet som singel å usosial, men heldigvis er jeg ikke det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå